پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت هیراد رباتیک پارسیان و دانشگاه آزاد مشهد منعقد شد

تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت هیراد رباتیک پارسیان و دانشگاه آزاد مشهد منعقد شد

- 1403/06/28

تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت هیراد رباتیک پارسیان عضو مرکز رشد فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان و دانشگاه آزاد مشهد منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، شرکت هیراد رباتیک پارسیان، عضو مرکز رشد فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان موفق به عقد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد مشهد شد.

احمد کمالی، مدیرعامل شرکت هیراد رباتیک پارسیان در این باره گفت: طی این تفاهم‌نامه علاوه بر استقرار شرکت در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقرر گردید کلاس‌های آموزشی در محیط دانشگاه برگزار گردد. 

کمالی افزود: همچنین دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در دوره‌های آموزشی می‌توانند از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های تخصصی و ایمن استفاده کنند. در این کارگاه‌ها ساخت ربات برای اعزام به مسابقات کشوری و بین المللی انجام می‌شود.

شایان ذکر است شرکت هیراد رباتیک پارسیان در زمینه آموزش رباتیک مباحث مکانیک، الکترونیک و برنامه نویسی و هوش مصنوعی فعالیت داشته و همچنین سابقه حضور در مسابقات مختلف استانی و کشوری و اخذ مقام را در کارنامه خود دارد.

دانلود پیوست خبر یاسر سیاوشی جامی یاسر سیاوشی جامی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.