پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری گناباد از شرکت شیر پگاه گناباد(کاخک)

ورود دانش بومی در صنایع غذایی

بازدید شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری گناباد از شرکت شیر پگاه گناباد(کاخک)

- 1403/06/25

این بازدید در راستای فراهم کردن زمینه همکاری‌های مشترک و هم افزایی ظرفیت‌های موجود برای رفع نیازهای اساسی شرکت شیر پاستوریزه پگاه، یکی از بزرگترین واحدهای لبنی صنایع شیر ایران در منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، با هدف استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در این مرکز و در راستای تامین زنجیره ارزش و تجهیزات مورد نیاز شرکت شیر پاستوریزه پگاه گناباد، یکی از بزرگترین واحدهای لبنی صنایع شیر ایران در منطقه، واحدهای فناور از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.

اسماعیل حکمتیان، مدیرعامل شرکت شیر پگاه گناباد ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به شرکت‌ها، ریاست و کارشناسان مرکز رشد فناوری گناباد، به ارائه اطلاعاتی پیرامون برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت پرداخت و گفت: با توجه به افتخارات کسب شده توسط مرکز رشد واحدهای فناوری گناباد که این نشان از ظرفیت‌های خلاقانه و فناورانه نخبگان شهرستان است علاقه مند به همکاری و تعامل با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان هستیم.

حسین تقوی، مدیر مرکز رشد فناوری گناباد با تاکید بر اهمیت استفاده از توان شرکت‌های بومی گفت: هدف ما از برگزاری این تور فناوری مسائل مختلفی از جمله بهره وری و انرژی، اتوماسیون صنعتی برخی دستگاه‌های خط تولید، کنترل و مانیتورینگ و بهینه سازی و هوشمند سازی سردخانه‌ها و ماشین آلات حمل لبنیات، تامین دانش و ... ، مطرح و واحدهای فناور این مرکز برای رفع نیازهای این شرکت اعلام آمادگی کردند.

در ادامه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان ضمن بازدیدی چند ساعته در قالب تور فناوری از خطوط مختلف دریافت شیر خام، تولیدات و بسته بندی،توزیع و پسماندهای شرکت شیر به معرفی حوزه فعالیت خود و ارائه پیشنهادات جهت رفع مشکلات موجود  پرداختند.

گفتنیست شرکت شیر پگاه در سال 1383 تاسیس شده و در 30 کیلومتری مرکز رشد فناوری گناباد می باشد.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی شرکت شیر پگاه کاخک شرکت شیر پگاه کاخک شرکت شیر پگاه کاخک شرکت شیر پگاه کاخک شرکت شیر پگاه کاخک شرکت شیر پگاه کاخک
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.