پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید کارشناسان شرکت ملی مس ایران از شرکت فناور حفار صنعت بینالود عضو مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور

بازدید کارشناسان شرکت ملی مس ایران از شرکت فناور حفار صنعت بینالود عضو مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور

- 1403/06/27

در راستای توسعه فعالیت‌های تجاری مبتنی بر دانش شرکت فناور حفار صنعت بینالود، کارشناسان شرکت ملی مس ایران از این شرکت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان،در راستای توسعه فعالیت‌های تجاری مبتنی بر دانش شرکت فناور حفار صنعت بینالود، کارشناسان شرکت ملی مس ایران از این شرکت بازدید کردند.

مرتضی عسگری نژاد، مدیرعامل شرکت فناور حفارصنعت بینالود دراین باره گفت: با توجه به فناوری خاص بکار گرفته شده در محصولات ما، جمعی از کارشناسان سازمان ملی مس ایران با همراهی کارشناسان وزارت صمت از خط تولید ما بازدید کردند.

مدیر عامل شرکت حفار صنعت بینالود، افزود: این بازدیدبه منظور بررسی و عقد قرارداد بومی سازی و تولید دستگاه‌های حفاری اکتشافی تا عمق 1200 متر در داخل کشور رقم خورد و امیدواریم به زودی شاهد تحولات مثبتی در تولید این ماشین آلات در حوزه صنایع معدنی به وجود آید که ضمن مقابله با تحریم‌های ظالمانه، ارزش افزوده بالایی را برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

گفتنیست شرکت فناور حفار صنعت بینالود با پروانه بهره برداری از سازمان صمت، در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات حفاری پیچیده و بومی سازی شده با نام تجاری ایران دریل می‌باشد که در مجتمع کارگاهی مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور مستقر است و تاکنون موفق به صادرات محصولات فناور به کشورهای همسایه مانند عراق شده است.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.