پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پذیرش سه واحد فناور در دوره رشد مقدماتی مرکز رشد فناوری نیشابور

پذیرش سه واحد فناور در دوره رشد مقدماتی مرکز رشد فناوری نیشابور

- 1403/06/27

همزمان با برگزاری پنجمین کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد فناوری نیشابور، با پذیرش سه واحد فناور در دوره رشد مقدماتی موافقت شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در پنجمین کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور با پذیرش سه هسته فناور در دوره رشد مقدماتی این مرکز رشد موافقت بعمل آمد.

مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور، در ابتدای این جلسه ضمن تبریک ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) به ارائه گزارش ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی پارک علم و فناوری خراسان جهت استحضار اعضای کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد نیشابور پرداخت، و در ادامه ضمن معرفی بیشتر متقاضیان جذب و پذیرش به بررسی دستور کار این جلسه پرداخت.

رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور در این باره گفت: در این جلسه پس از ارائه شرکت‌های متقاضی و گفتگو و تبادل نظر اعضای کمیته تخصصی فناوری، با  ورود سه هسته فناور با ایده محوری ساخت بلوکه سیمانی با فرمولاسیون جدید با استفاده از ضایعات صنعتی و معدنی، بلوکه‌هایی با ویژگی عایق صدا، مقاوم در برابر حرارت و رطوبت، سبک و با هزینه‌ای به مراتب کمتر از محصولات موجود در بازار، فروش سفارشی و آنلاین محصولات هنری و صنایع دستی  با رویکرد توسعه صنایع خلاق و بهره مندی از تکنیک های روز فروش با بهره گیری از الگوریتم های هوش مصنوعی و همچنین با ورود هسته فناور با ایده محوری طراحی و ساخت کولینگ لیزر ارتقا یافته که می‌تواند هوای سرد با برودت منفی 20 درجه ایجاد کند و  از سوختگی در حین کار با لیزر جلوگیری نماید که امروزه بسیار مورد نیاز می باشد و بازار صادراتی مطلوبی نیز دارد، به دوره رشد مقدماتی موافقت شد.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.