پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور هیات اعزامی پارک علم و فناوری خراسان در نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته و نوآوری‌های بالا عشق آباد - ترکمنستان

حضور هیات اعزامی پارک علم و فناوری خراسان در نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته و نوآوری‌های بالا عشق آباد - ترکمنستان

- 1403/06/25

با هدف آشنایی با آخرین فناوری‌های روز و همچنین بررسی فضای نوآوری و فناوری کشور ترکمنستان هیات اعزامی پارک علم و فناوری خراسان در نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته و نوآوری‌های بالا عشق آباد - ترکمنستان حضور یافت

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، علی اسماعیلی رئیس پارک خراسان با هدف آشنایی با آخرین فناوری‌های روز و همچنین بررسی فضای نوآوری و فناوری کشور ترکمنستان در نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته و نوآوری‌های بالا عشق آباد - ترکمنستان حضور یافت.

در حاشیه این نمایشگاه، علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در میزگرد دستاوردهای حوزه فناوری و نوآوری به ارائه سخنرانی پرداخت و ضمن معرفی پارک خراسان و حوزه فعالیت شرکت‌های عضو، به آخرین  وضعیت تحولات حوزه نوآوری و فناوری منطقه اشاره کرد.

 این نمایشگاه مقوله‌هایی مانند فناوری‌های ساخت‌وساز، شهرهای هوشمند، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، منابع انرژی تجدیدپذیر، فناوری‌های کم مصرف، بازارها، شبکه‌های ارتباطی 5G و نسل بعدی، دستگاه‌ها و تجهیزات تشخیصی پزشکی، رباتیک، واقعیت مجازی در صنعت، دولت الکترونیک، فناوری های مالی و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

هدف اصلی این رویداد جذب فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید در اقتصاد ترکمنستان و ایجاد همکاری‌های مؤثر برای اجرای فناوری‌های پیشرفته است.

شایان ذکر است  هیئت اعزامی پارک علم و فناوری خراسان با حضور علی اسماعیلی، رئیس پارک خراسان، ایمان شریعتی، معاون پشتیبانی فناوری و حامد شجاع سنگچولی نماینده حوزه بین‌الملل پارک خراسان به عنوان نمایندگان ایران در این نمایشگاه شرکت کردند.

دانلود پیوست خبر
حامد شجاع سنگچولی حامد شجاع سنگچولی سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.