پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
آیین افتتاح و بهره‌برداری  رسمی دو شرکت دانش‌بنیان و فناوری مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور و نماینده مجلس شورای اسلامی

آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی دو شرکت دانش‌بنیان و فناوری مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد

- 1403/06/07

همزمان با هفته دولت با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور و نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیشابور آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی شرکت دانش‌بنیان طلایه داران نگین صنعت و تجارت پاسارگاد و شرکت فناور حفار صنعت بینالود عضو مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان،  مهدی دونده، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور، با تبریک هفته دولت و انتخاب رئیس مرکز رشد نیشابور به عنوان مدیر نمونه شهرستان، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این مرکز رشد و دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان عضو، حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را از اصلی ترین موضوعاتی دانست که می‌بایست مورد توجه همه به ویژه دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گیرد و راه رسیدن به شکوفایی اقتصادی را توجه به این شرکت‌ها دانست. 

محمد رستمی، نماینده مردم نیشابور بزرگ در مجلس شورای اسلامی، نیز با تاکیدبر اهمیت بازدهی و ارزش افزوده بالای محصولات دانش‌بنیان از مسولین خواست با حداکثر همراهی به تقویت و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کمک کنند تا با توجه به ظرفیت‌های موجود در نیشابور شاهد تعدد شرکت‌های دانش‌بنیان در این شهرستان باشیم و در مسیر کمک به افزایش سهم شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد کشور و تولید ناخاص ملی موثر باشیم . 

در ادامه مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید خدمت آیت الله رئیسی، به بیان گزارش عملکرد مرکز رشد فناوری نیشابور در یک سال گذشته در حوزه‌های زیر ساخت فناوری، جذب و پذیرش و حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری نیشابور پرداخت. 

در این جلسه که با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و اقتصادی فرمانداری نیشابور، ادراه صمت نیشابور و مرکز رشد فناوری نیشابور صورت گرفت، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیشابور نیز حضور داشتند که در خصوص موضوعات دانش‌بنیان و ضرورت همکاری با مرکز رشد فناوری نیشابور به گفتگو و ارایه راهکارایی در راستای افزایش تعاملات و حمایت های لازم از شرکت های فناور و دانش بنیان پرداختند.

همچنین خاطر نشان می‌نماید، حسین ابراهیمیان، قائم مقام مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان طلایه داران نگین صنعت و تجارت پاسارگاد و مرتضی عسگری نژاد، مدیرعامل شرکت فناور حفار صنعت بینالود به معرفی فعالیت‌های خود پرداختند.

در پایان نیز با توجه به اخذ پروانه بهره برداری دو شرکت فناور طلایه داران نگین صنعت و تجارت پاسگارد و حفارصنعت بینالود و شروع رسمی فعالیت‌های اقتصادی، با حضور اعضای محترم شورای اداری شهرستان نیشابور، از این دو شرکت فناور و دانش بنیان بازدید به عمل آمد و آیین افتتاحیه فعالیت رسمی این شرکت‌ها انجام شد.

شایان ذکر است شرکت دانش بنیان طلایه داران نگین صنعت و تجارت پاسارگاد با فناوری ویژه در زمینه های طراحی و ساخت و تولید قطعات خاص همراه  با کیفیت بالا، مانند  قطعاتی با کاربرد خاص در صنایع دفاع نظیر ساخت گلن ، ساخت غلاف، ساخت کپ و  مونتاژ دسته و گلن و غیره را تولید می‌نماید.

همچنین، شرکت فناور حفار صنعت بینالود با نام تجاری ایران دریل طراح و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات حفاری نوین می باشد که موفق به صادرات نیز گردیده است.


دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.