پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
انتخاب رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور بعنوان مدیر نمونه شهرستان نیشابور

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

انتخاب رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور بعنوان مدیر نمونه شهرستان نیشابور

- 1403/06/07

همزمان با هفته دولت و روز گرامی‌داشت مقام کارمند در شورای اداری شهرستان نیشابور، از مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور بعنوان مدیر نمونه این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، همزمان با هفته دولت و روز گرامی داشت مقام کارمند در شورای اداری شهرستان نیشابور، از مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور بعنوان مدیر نمونه این شهرستان تقدیر شد.

همزمان با برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور به مناسب هفته دولت و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه، مهدی دونده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور با همراهی رستمی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ارشد شهرستان، از رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، بعنوان مدیر نمونه شهرستان با اهدای لوحی، تقدیر شد.

اکبری، معاون برنامه ریزی و اقتصادی فرمانداری نیشابور نیز با اشاره به عملکرد رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، تعاملات مثبت و فزاینده در شهرستان و دستگاه‌های اجرایی نیشابور، تلاش در راستای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری نیشابور و تلاش در جهت تقویت شرکت‌های دانش بنیان و فناور ، را ازجمله شاخص های این انتخاب برشمرد.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.