پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری خراسان موفق به کسب عنوان اولین شرکت ایرانی فینالیست رقابت XR AWRDS 2024  شد

یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری خراسان موفق به کسب عنوان اولین شرکت ایرانی فینالیست رقابت XR AWRDS 2024 شد

- 1403/06/05

شرکت دانش‌بنیان منشور فناوری آریان عضو پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان موفق به کسب عنوان اولین شرکت ایرانی فینالیست رقابت XR AWRDS 2024 شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، شرکت دانش‌بنیان منشور فناوری آریان عضو پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان موفق به کسب عنوان اولین شرکت ایرانی فینالیست رقابت XR AWRDS 2024  شود.

 این رویداد که در دنیا به اسکار حوزه XR معرف شده است، معتبرترین رقابت در حوزه AR/VR/XR  در دنیا می‌باشد که هر ساله بزگترین کمپانی‌های فعال در حوزه واقعیت مجازی، واقعیت گسترده و واقعیت افزوده در بخش‌های مختلف با هم به رقابت می‌پردازند.

 امسال محصول شرکت دانش‌بنیان منشور فناوری آریان با عنوان GearMaster توانست به عنوان اولین شرکت ایرانی  به فینال این رقابت‌ها  راه پیدا کند.

حمیدرضا جمشیدی مقدم، مدیرعامل این شرکت در مورد محصول تولید شده گفت: هدف ما ترویج استفاده از فناوری‌های نو و تحول در سیستم آموزش و تعمیرات در کشور، همگام با فناوری‌های روز دنیاست است. 

وی افزود: شبیه ساز واقعیت مجازی تعمیرات گیربکس اتومات خودروهای هیوندا و کیا با هدف ارتقا، سطح آموزش و همچنین استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی مبتنی بر تعامل و عدالت آموزشی برای سازمان فنی و حرفه‌ای کشور طراحی و پیاده سازی شد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان منشور فناوری آریان تصریح کرد: با توجه به هزینه بالا گیربکس خودرو و در دسترس نبود مدل‌های خارجی آن در تمامی استان‌های کشور، زین پس هنرجویان سازمان فنی و حرفه‌ای با استفاده از این سیستم بدون دغدغه مخاطرات مالی و جانی و در تمامی استان‌ها می‌توانند به راحتی تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودرو را که یکی از پیچیده ترین تجهیزات خودرو می‌باشد را آموزش ببینند. 

شایان ذکر است این محصول حاصل تلاش تیم ده نفره متخصصان شرکت دانش بنیان در مدت زمان 9 ماه بوده است.

دانلود پیوست خبر علی جاهدی علی جاهدی آرمان وحیدی آرمان وحیدی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.