پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
مصاحبه با محمد جواد زارعی، مدیر پردیس انرژی پارک علم و فناوری خراسان

در حاشیه رویداد انجمن خبرگی تامین کالا صنعت پتروشیمی رقم خورد؛

مصاحبه با محمد جواد زارعی، مدیر پردیس انرژی پارک علم و فناوری خراسان

- 1403/05/31

محمد جواد زارعی، مدیر پردیس انرژی پارک علم و فناوری خراسان در حاشیه رویداد انجمن خبرگی تامین کالا صنعت پتروشیمی گفت: دغدغه ما استفاده از کالا و شرکت‌های فناوری داخلی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، محمد جواد زارعی، مدیر پردیس انرژی پارک خراسان در مصاحبه با تیم خبری مستقر در سومین رویداد انجمن خبرگی زنجیره تامین کالا صنعت پتروشیمی گفت:  در این رویداد بخش بازرگانی و تامین کالای هر پتروشیمی دور هم جمع شده‌اند.

مدیر پردیس انرژی پارک علم و فناوری خراسان با تاکید بر اهداف انجمن گفت: در این انجمن سعی داریم به بررسی راه‌های بهینه‌سازی و یکسان‌سازی در حوزه تامین کالای پتروشیمی‌ها از تولیدکنندگان داخلی بپردازیم.

وی افزود: این رویداد به منظور بهرهمندی از تجربیات مجموعه‌های پتروشیمی کشور برگزار شد و  حضور انجمن خبرگی در دعوت و بستن محتواها به پارک علم و فناوری کمک شایانی کرد.

زارعی در پایان تاکید کرد: دغدغه ما استفاده از کالا و شرکت‌های فناوری داخلی است که در راستای این رویداد و با ایجاد ارتباط و پیوند با شرکت‌های دانش بنیان و پتروشیمی این هدف محقق خواهد شد.

دانلود پیوست خبر محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.