پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
اخذ مجوز شتابدهنده تخصصی کسب وکار مکتشفان از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در نیشابور

با همکاری مرکز رشد فناوری‌های نیشابور صورت گرفت:

اخذ مجوز شتابدهنده تخصصی کسب وکار مکتشفان از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در نیشابور

- 1403/05/30

در راستای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری نیشابور و با همکاری مرکز رشد فناوری‌های نیشابور، مکتشفان به عنوان اولین شتابدهنده نیشابور از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مجوز فعالیت دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در راستای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری نیشابور و با همکاری مرکز رشد فناوری نیشابور، مکتشفان به عنوان اولین شتابدهنده نیشابور از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مجوز فعالیت گرفت .

مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری‌های نیشابور، در این رابطه با اشاره به نقش راهبری این مرکز در توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری نیشابور گفت: تکمیل اجزای مختلف زیست بوم مانند شتابدهنده ها، فضاهای کار اشتراکی و ... در توسعه زیست بوم فعلی نیشابور یکی از ضروریات می‌باشد که تا کنون با کمک‌ها و همکاری‌های صورت گرفته توسط مرکز رشد و در کنار سایر کنشگران شاهد حضور و فعالیت چندین فضای کار اشتراکی، مرکز کارآفرینی و مشاوره شغلی هستیم که در این بین نبود شتابدهنده‌ای با مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همواره یکی از دغدغه های این زیست بوم بود.

رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور افزود:در حال حاضر شرکت ابتکار گرایان مکتشفان که با مجوز فضای کار اشتراکی از وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می‌نمود، پس از پیگیری‌ها و جلسات مختلف در راستای تقویت برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت در خصوص فعالیت‌های پیش شتابدهی و شتابدهی با مدیران این مجموعه آقایان مهندس دانیال نیکفرد و مهندس دانیال رستمی ، موفق به اخذ مجوز شتابدهنده تخصصی از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گردید.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای فناورانه، افزایش تعاملات شتابدهنده مکتشافان با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و همچنین کمک به تقویت فرهنگ کار آفرینی فناورانه و نوآورانه به ویژه در حوزه‌های دانش آموزی از جمله رئوس همکاری های آتی این مجموعه و مرکز رشد فناوری نیشابور خواهد بود که می‌بایست حتما اجرایی گردد. 



دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.