پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نشست تخصصی هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت نیشابور با رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور

نشست تخصصی هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت نیشابور با رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور

- 1403/05/30

به منظور افزایش تعاملات فی ما بین و استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری صنایع بزرگ نیشابور در شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت نیشابور با ستاد مرکز رشد فناوری نیشابور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به منظور افزایش تعاملات فی ما بین و استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری صنایع بزرگ نیشابور در شرکت‌های فناور و دانش بنیان، هیئت مدیره خانه صنعت،معدن و تجارت نیشابور با رئیس و ستاد مرکز رشد فناوری نیشابور دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست، مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، با معرفی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، به بیان دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش بنیان عضو در حوزه های مختلف تولید، فروش و اشتغال پرداخت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در قانون جهش تولید دانش‌بنیان به ویژه اعتبار مالیاتی، امکان تعریف پروژه‌های تحقیق و توسعه توسط صنایع و انجام آن توسط شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را از جمله برنامه‌های پیش رو در زمینه افزایش تعاملات برشمرد.

رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، در ادامه با استقبال از تشکیل کارگروه جوانان خانه صنعت، معدن و تجارت، حضور مدیران جوان شرکت‌های فناور در این کارگروه را اقدامی مثبت دانست که می تواند در زمینه نفوذ فناوری به صنایع موجود را تقویت کند. 

ناظران، با تاکید براینکه می بایست تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در نیشابور بزرگ افزایش پیدا کند و زمینه این مهم به خوبی در واحدهای صنعتی نیشابور موجود می‌باشد، استفاده از مشاورین و شرکت‌های کارگزار پارک علم و فناوری خراسان را در انجام اقدامات لازم در خصوص دانش‌بنیانی متذکر شد.

در ادامه این نشست، اعضای محترم هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و  تجارت نیشابور به بیان نکات مهم و ضروری در مسیر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در واحدهای تولیدی نیشابور پرداخت و خواستار همکاری بیش از پیش مرکز رشد نیشابور در افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در این شهرستان شدند و فراهم آوردن زمینه برگزاری جلسات کارشناسی بیشتر، استفاده از مشاورین و نیز استقرار دفتر کارگروه جوانان خانه صنعت، معدن و تجارت نیشابور در مرکز رشد نیشابور را نیز خواستار شدند.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.