پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید اعضای کانون فرهنگی بسیج آموزش و پرورش سبزوار از مرکز رشد  فناوری‌های سبزوار

بازدید اعضای کانون فرهنگی بسیج آموزش و پرورش سبزوار از مرکز رشد فناوری‌های سبزوار

- 1403/05/25

اعضای کانون فرهنگی بسیج آموزش و پرورش سبزوار از مرکز رشد فناوری‌های سبزوار با عنوان راهیان پیشرفت فرهنگیان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با هدف آشنایی با  خدمات پارک علم و فناور خراسان و ایجاد ارتباطات مفید با تیم‌های تخصصی مرکز رشد اعضای کانون فرهنگی بسیج آموزش و پرورش سبزوار مرکز رشد فناوری‌های سبزوار بازدید کردند. 

 در این بازدید اعضای کانون با حضور در مرکز رشد سبزوار، فرصت  یافتند تا با تیم‌های تخصصی این مرکز آشنا شوند و از نحوه عملکرد و خدمات  این مرکز نیز مطلع شوند. 

این بازدید بخشی از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی  کانون با عنوان راهیان پیشرفت فرهنگیان  بود که با همکاری مرکز رشد سبزوار  برگزار شد.

  مدیر مرکز رشد ضمن معرفی خدمات مرکز، به بیان چگونگی استفاده از منابع موجود و حرکت به سمت موفقیت پرداخت.

شایان ذکر است اعضای کانون پس  از بازدید حضوری از دفاتر کاری شرکت‌ها فرصت یافتند تا از نزدیک تجربه و  دانش لازم را در زمینه‌های مختلف کسب و کار و نوآوری را به دست آورند و  دیدگاه جدیدی نسبت به توسعه فردی و گروهی پیدا کنند.

دانلود پیوست خبر هادی برزویی هادی برزویی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.