پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
ارزیابی از شرکت‌های پارک به صورت مدام انجام می‌شود

ارزیابی از شرکت‌های پارک به صورت مدام انجام می‌شود

- 1403/05/23

ساناز حسینیان نژاد، سرپرست اداره توسعه بازار و پروژه‌های پارک علم و فناوری خراسان در حاشیه برگزاری سومین رویداد انجمن خبرگی زنجیره تامین کالا صنعت پتروشیمی گفت: شرکت‌های مستقر در پارک همیشه در حال ارزیابی هستند و به همین دلیل کارفرمایان در ارتباط با این شرکت‌ها و پذیرش ریسک در قراردادها، با خیال راحت تری ورود می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، ساناز حسینیان نژاد، پرست اداره توسعه بازار و پروژه‌های پارک علم و فناوری خراسان در حاشیه سومین رویداد انجمن خبرگی زنجیره تامین کالا صنعت پتروشیمی با موضوع شناسایی و ارزیابی تأمین کنندگان داخلی گفت: این موضوع به خصوص برای شرکت‌هایی که با تولید اول مواجه هستند بسیار اطمینان بخش است و این در حالی است که معمولاً کارفرمایان با شرکت‌های پیمانکاری که امتحان خود را پس داده‌اند به راحتی وارد مذاکره می‌شوند.


وی ادامه داد: حمایت‌های پارک از شرکت‌ها در بسیاری از موارد انجام می‌شود که نمونه آن در برگزاری نمایشگاه‌های داخل و خارج از کشور است، تا توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان به مخاطبان اصلی برسد و از سوی دیگر بازار این شرکت‌ها نیز توسعه پیدا کند.

سرپرست اداره توسعه بازار و پروژه‌های پارک علم و فناوری خراسان رضوی ادامه داد: از سوی دیگر شرایط بازدید و مذاکره هیات های خارجی که علاقمند به مذاکره با شرکت های دانش بنیان را نیز فراهم می‌کنند. همچنین در صادرات این شرکت‌ها نیز خدماتی را با همکاری کارگزاران این حوزه ارائه می‌دهد.

او همچنین در خصوص رویداد انجمن خبرگی زنجیره تامین کالا صنعت پتروشیمی با موضوع شناسایی و ارزیابی تأمین کنندگان داخلی اظهار کرد: با رایزنی‌های بسیار و در طول 2 سال گذشته توانستیم سومین دوره این همایش را در مجموعه پارک علم و فناوری خراسان رضوی به عنوان قطب فعال در حوزه انرژی برگزار کنیم، تا شرکت‌ها بتوانند آخرین دستاوردهای خود را به مسوولان شرکت‌های پتروشیمی ارائه دهند.

حسینیان نژاد گفت: شرکت‌های در این مدت می‌توانند دستاوردهای خود را به مسوولان شرکت‌های پتروشیمی کشور ارائه دهند.

دانلود پیوست خبر ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.