پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
به دنبال حضور در بازارهای تخصصی هستیم

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان؛

به دنبال حضور در بازارهای تخصصی هستیم

- 1403/05/23

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان گفت: هدف پارک علم و فناوری خراسان رضوی از برگزاری همایش رویداد زنجیره تامین صنعت پتروشیمی، توجه به بازارهای تخصصی است .

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، سید ایمان شریعتی، معاون پشتیبانی فناوری  در حاشیه برگزاری سومین رویداد انجمن خبرگی زنجیره تامین کالای صنعت پتروشیمی با موضوع شناسایی و ارزیابی تأمین کنندگان داخلی افزود: ظرفیت‌های بسیاری در این صنعت و در بخش های مختلف آن وجود دارد که شرکت های دانش بنیان میتوانند در آن نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: حضور در نمایشگاه ها و نشست های تخصصی این امکان را فراهم می آورد تا شرکت ها، ضمن آشنایی با نیازهای صنایع بتوانند توانمندی خود را نیز ارائه دهند و از این رو برگزاری این نشست در این پارک به عنوان قطب انرژی دانش بنیان کشور حائز اهمیت است.

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان بیان کرد: بسیاری از شرکت‌های پتروشیمی به واسطه تحریم‌ها ، نیازهای دارند که شرکت های موجود در این پارک میتوانند چالش های آن شرکت ها را با ساخت تجیهزات به خوبی فراهم کنند.

وی اظهار کرد: این همایش‌ها می‌تواند به رسوخ فنی نوآوری در شرکت‌های پتروشیمی نیز موقر باشد.

شریعتی ادامه داد: از دیگر دستاوردهای این نشست‌ها ایجاد شبکه سازی است که میتواند منجر به عقد قراردادها و یا حضور در مناقصه هایی شود که برای هر دو طرف سود آور است.

وی گفت: امیدواریم که پس از این نشست‌ها و در ماه‌های آینده شاهد عقد قرارداهای باشیم که در نهایت منجر به ارتباط بهتر شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری با شرکت های پتروشیمی کشور شود.

سومین رویداد انجمن خبرگی زنجیره تامین کالای صنعت پتروشیمی با موضوع شناسایی و ارزیابی تأمین کنندگان داخلی از روز دوشنبه و به مدت سه روز در پارک علم و فناوری خراسان رضوی در حال برگزاری است.

دانلود پیوست خبر
سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.