پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
سومین رویداد زنجیره تامین کالای صنعت پتروشیمی در پارک علم و فناوری خراسان آغاز به کار کرد

سومین رویداد زنجیره تامین کالای صنعت پتروشیمی در پارک علم و فناوری خراسان آغاز به کار کرد

- 1403/05/22

سومین رویداد انجمن خبرگی زنجیره تامین کالای صنعت پتروشیمی با موضوع شناسایی و ارزیابی تأمین کنندگان داخلی صبح امروز در پارک علم و فناوری خراسان به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در حاشیه آیین آغاز این رویداد گفت: با توجه به اینکه این پارک مرکز انرژی کشور در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی شناخته شده و ظرفیت بسیار خوبی در کشور ایجاد کرده است، برگزاری این نشست امکان بسیار خوبی برای معرفی شرکت های پارک فراهم می‌کند.

علی اسماعیلی با اشاره به اینکه در حاشیه این رویداد نشست های رو در رو (B2B) بین فناوران و مدیران شرکت های پتروشیمی برگزار می شود، افزود: بیش از 50 نفر از مدیران شرکت در طول مدت سه روزه برگزاری این رویداد، ضمن آشنایی با توانمندی های شرکت های دیگر، می‌توانند نیازهای خود را نیز با فناوران مطرح کنند.

وی ادامه داد: در این مدت دوره های تخصصی مربوط به موضوع زنجیره تامین کالای صنعت پتروشیمی در این رویداد بزرگ، برگزار می‌شود تا در نهایت به ایجاد بازار جدیدی برای شرکت های فناوری و دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان رضوی منجر شود.

شایان ذکر است این رویداد «با موضوع شناسایی و ارزیابی تأمین کنندگان داخلی» در تاریخ 22 لغایت 24 مرداد 1403 برگزار می‌شود.

دانلود پیوست خبر
علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.