پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نشست خبری و هم اندیشی رئیس پارک علم و فناوری خراسان با اصحاب رسانه برگزار شد

هم‌زمان با هفته خبرنگار

نشست خبری و هم اندیشی رئیس پارک علم و فناوری خراسان با اصحاب رسانه برگزار شد

- 1403/05/21

نشست خبری و هم اندیشی رئیس پارک علم و فناوری خراسان با اصحاب رسانه با حضور بیش از 30 خبرنگار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، نشست خبری و هم اندیشی رئیس پارک علم و فناوری خراسان با اصحاب رسانه با حضور بیش از 30 خبرنگار برگزار شد.

علی اسماعیلی، رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در نشست خبری اظهارداشت: توسعه پارک علم وفناوری خراسان رضوی متاسفانه با حمایت دولتی در کارخانه خانه سازی میسر نشد وتوسعه فضای پارک فراهم نشد، فقط با مشارکت خیرین فناور زمین توسعه در اختیارپارک قرارگرفت.

 وی با اشاره به اهداف پارک با عنوان حکمرانی هوشمند درسال جاری خاطرنشان کرد: تعداد شرکت‌های فناور از سال 1400‌ تاکنون به 620 شرکت  فعال در این مجموعه  رسیده و ارتقاء دو برابری داشته است.

 اسماعیلی افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در پارک،  طبق برنامه ریزی و چشم انداز پارک تا پایان  امسال به 100 میلیون دلار برسد.

 رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: این پارک به عنوان مرکز انرژی کشور در حوزه های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی به شمار می‌آید که از توانمندی های این مجموعه است البته مردم با برخی از محصولات این پارک در حوزه های پزشکی به خصوص در ایام کرونا نظیر تامین و ساخت سی. تی. اسکن و ونتیلاتور آشنا هستند.

اسماعیلی افزود:هم اکنون این پارک بعد از 22 سال فعالیت، همچون جوان پر افتخاری است که توانسته است در رده های برتر کشوری قرار گیرد به عنوان نمونه این پارک بعد از پارک اصفهان بیشترین تعداد شرکت را دارد و یا از نظر حجم نیروی مستقر با 9 هزارو 500 نفر رتبه نخست در کشور را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: سعی کردیم تا بتوانیم عدالت در حوزه فناوری را در پارک علم و فناوری خراسان رضوی رعایت کنیم و از این منظر در کشور اول هستیم همچنین در این مدت توانستیم 15 مرکز رشد را در سطح استان خراسان رضوی ایجاد کنیم که این نشان دهنده بلوغ این پارک است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: در حال مذاکره برای استفاده از ظرفیت های مردمی و جامعه نخبگانی هستیم و در این خصوص از توان بخش خصوصی نیز بهره می بریم.

دانلود پیوست خبر
علی اسماعیلی علی اسماعیلی میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر جواد صابری خوشخو جواد صابری خوشخو
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.