پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نشست شرکت‌های آب و محیط زیست

نشست شرکت‌های آب و محیط زیست

- 1403/05/20

نشست شرکت‌های آب و محیط زیست به همت پردیس فناوری جامع پارک علم و فناوری خراسان و با هدف شبکه سازی میان فناوران حوزه آب و محیط زیست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با حضور مدیر سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان، مدیر تحقیقات و پژوهش شرکت آب و فاضلاب مشهد و  نماینده محترم خانه هم افزایی آب و انرژی نشست تخصصی شرکت‌های فعال در حوزه آب و محیط زیست برگزار شد.

سید ایمان شریعتی، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان، در این نشست با تاکید بر نقش شبکه سازی در توسعه فناوری گفت: شرکت‌های پارک خراسان تا به امروز ثابت کرده اند که در هر حوزه‌ای ورود پیدا کنند افتخار آفرینند و این موفقیت بیشتر به واسطه هم‌افزایی و مشارکت بین فناوران رقم خورده است و این روال باید زنجیروار ادامه یابد.

وی افزود: پارک خراسان به عنوان حامی شرکت‌ها قصد دارد با برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و نشست‌های تخصصی پل ارتباطی بین فناوران و سازمان‌ها در جهت احصا نیازهای فناورانه باشد و معتقدیم رویدادهای نیازمحور و نشست‌های حضوری تاثیر بیشتری در جریان سازی اقتصادی دارد.

ایمان شریعت، مدیر پردیس جامع پارک علم و فناوری خراسان با شاره بر اهداف برگزاری این جلسه گفت: این نشست در راستای ایجاد هم افزایی و مشارکت واحدهای فناور که بطور مستقیم و یا غیر مستقیم در حوزه آب و فاضلاب فعالیت دارند برگزار شده است.

مدیر پردیس جامع پارک علم و فناوری خراسان افزود: یکی از رسالت‌های پارک خراسان توسعه بازار شرکت‌ها از طریق معرفی پروژه‌ها و دستاوردهای ویژه واحدهای فناور به بازارهای هدف است.

در ادامه افتخاری، مدیر سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان گفت: بحران آب بحث اسای جامعه است و در برنامه توسعه هفتم نگاه ویژه ای به این حوزه شده است.

افتخاری تصریح کرد: در همین راستا جهت رفع بحران از کانال دانش‌بنیان وارد شدیم  و قصد داریم با کمک فناوران راهکارهای جدید را بررسی کنیم.

قنبری، مدیر تحقیقات و پژوهش شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز در این نشست افزود:  مرکز پژوهش شرکت آب و فاضلاب مشهد طرح‌های ویژه ای به فناوران با قرارداد بار اول در نظر دارد و شرکت‌ها می‌توانند از حمایت‌های ما جهت تولید و همچنین معرفی محصول خود بهر‌مند شوند.

قنبری حخاطر نشان کرد: از موضاعات دارای اولویت برای  شرکت آب و فاضلاب مشهد مباحث فرسودگی تاسیسات روستایی، طرح الگوی بهینه تصفیه خانه، تعمیرات و نگهداری منابع آب زیرزمینی و غیره است.

شایان ذکر است این نشست که با حضور بیش از 30 شرکت فناور فعال در حوزه آب و محیط زیست برگزار شد به معرفی دستاورهای فناورانه شرکت‌ها پرداخته شد.

دانلود پیوست خبر ایمان شریعت ایمان شریعت سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی سیده فاطمه شهرستانی سیده فاطمه شهرستانی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد مهدیه صحرانورد مهدیه صحرانورد مصطفی ایزدی مصطفی ایزدی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.