پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
دومین کارگزار سبزوار مجوز فعالیت خود را در حوزه توسعه بازار و فروش از پارک علم و فناوری خراسان رضوی دریافت کرد

دومین کارگزار سبزوار مجوز فعالیت خود را در حوزه توسعه بازار و فروش از پارک علم و فناوری خراسان رضوی دریافت کرد

- 1403/05/16

جعفر یزدی مقدم، عضو هیات علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه حکیم سبزواری موفق به دریافت کارگزاری توسعه بازار و فروش از پارک علم و فناوری خراسان رضوی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، جعفر یزدی مقدم عضو هیات علمی گروه  مهندسی صنایع دانشگاه حکیم سبزواری موفق به دریافت کارگزاری توسعه بازار و فروش از پارک علم و فناوری خراسان رضوی شد.

حوزه فعالیت این کارگزار شامل مجموعه‌ای از وظایف و مسئولیت‌ها است که هدف آن افزایش فروش و دسترسی به بازارهای جدید است.

 جعفر یزدی مقدم با اشاره خدمات این شرکت گفت: از وظایف کلیدی ما  بررسی و تحلیل شرایط بازار، ترجیحات مشتریان، رقبا و فرصت‌های جدید برای ورود به بازارهای جدید یا بهبود عملکرد در بازارهای موجود، طراحی و اجرای استراتژی‌های بازاریابی موثر برای جذب و حفظ مشتریان، استفاده از ابزارهای مختلف تحلیل داده‌ها و نظرسنجی برای اندازه‌گیری اثربخشی برنامه‌های بازاریابی و بهبود آن‌ها بر اساس نتایج به دست آمده، برقراری ارتباطات موثق با مشتریان و تامین‌کنندگان برای شناسایی نیازها و انتظارات و برقراری و توسعه روابط با شرکا، سازمان‌های دولتی و نهادی برای پشتیبانی از اهداف بازاریابی و فروش می‌باشد.

شایان ذکر است کارگزاران توسعه بازار و فروش با استفاده از دانش فنی و تجربیات عملی، به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن با بازار رقابتی روبرو شوند و از فرصت‌های موجود برای رشد و توسعه بهره ببرند.

دانلود پیوست خبر مهسا کیخسروی مهسا کیخسروی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.