پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید نمایندگان شرکت فولاد غرب آسیا از شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری خراسان رضوی

بازدید نمایندگان شرکت فولاد غرب آسیا از شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری خراسان رضوی

- 1403/05/13

شرکت فولاد غرب آسیا از شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، بازدید نمایندگان شرکت فولاد غرب آسیا از پارک علم و فناوری خراسان رضوی با حضور سرپرست برق و الکترونیک و سرپرست اتوماسیون آن شرکت برگزار شد.

محمدجواد زارعی، رئی پردیس انرژی پارک علم و فناوری خراسان با اشاره بر اهدف برگزاری این بازدید گفت: شرکت فولاد غرب آسیا مستقر در سلفچگان استان قم و تولید کننده ورق به روش نورد سرد می باشد.

وی افزود: این برنامه در راستای اقدامات بازارسازی و بازاریابی اداره توسعه بازار پارک در زمینه فناوری و نوآوری در صنایع فولادی و معدنی و با همکاری کارگزاری باتاب صنعت نوین برنامه ریزی و از شرکت‌های منتخب مورد نظر کارفرما بازدید انجام شد.

مجید بالاور، مدیرعامل کارگزاری باتاب صنعت نوین  نیز افزود: در این برنامه بازدید میدانی از شرکت‌های آهار شرق ،مولد نیرو صنعت، بهپو الکترونیک شایان و آیریا فرافن انجام گردید.

وی افزود: در ادامه نمایندگان شرکت فولاد غرب آسیا ضمن آشنایی با محصولات و خدمات شرکت‌های منتخب، با فرآیندها و اقدامات پارک علم و فناوری خراسان رضوی آشنا شدند و ضمن تشریح نیازهای خود، مقرر شد بازدیدهای متقابلی هماهنگ گردد تا بتوان پروژه‌های مشخصی را بر اساس نیازها تعریف نمود.


دانلود پیوست خبر محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.