پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پروانه بهره برداری شرکت فناور حفارصنعت بینالود صادر شد

با استقرار در مجتمع کارگاهی مرکز رشد فناوری نیشابور

پروانه بهره برداری شرکت فناور حفارصنعت بینالود صادر شد

- 1403/05/09

با توجه به استقرار شرکت فناور حفارصنعت بینالود در کارگاه شماره 4 مجتمع کارگاهی مرکز رشد فناوری نیشابور، پروانه بهره برداری وزارت صمت برای این شرکت صادر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان،  با توجه به استقرار شرکت فناور حفارصنعت بینالود در کارگاه شماره 4 مجتمع کارگاهی مرکز رشد فناوری نیشابور، پروانه بهره برداری وزارت صمت برای این شرکت صادر شد.

به گفته مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، دومین پروانه بهره برداری در مجتمع کارگاهی 4 واحدی مرکز رشد فناوری نیشابور و برای شرکت فناور حفار صنعت بینالود صادر شد. 

وی در این خصوص گفت: با توجه به ضرورت تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و در راستای حمایت از فعالیت‌های فناورانه و دانش محور، پس از استقرار شرکت فناور حفارصنعت بینالود در کارگاه شماره 4 مجتمع کارگاهی مرکز رشد نیشابور، و بر اساس رایزنی های صورت گرفته با ادارات صمت و محیط زیست نیشابور و بر اساس تعاملات فی مابین مرکز رشد نیشابور و این ادارات، پروانه بهرداری دستگاه حفاری دورانی، انواع دستگاه حفاری ضربه‌ای - دورانی و لوله حفاری برای شرکت حفار صنعت بینالود صادر گردید.

رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور با اشاره به اینکه این دومین پروانه بهره برداری صادر شده برای شرکت‌های مستقر در مجتمع کارگاهی مرکز رشد نیشابور می‌باشد، افزود: شرکت فناور حفار صنعت بینالود با نام تجاری ایران دریل طراح و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات حفاری پیچیده و بومی سازی شده می‌باشد که بخش نمونه سازی فناورانه تولیدات این شرکت در این مرکز رشد انجام می‌گیرد و این شرکت علاوه بر عقد قرارداد با چندین مجموعه فولادی و معدنی بزرگ کشور، تاکنون توانسته است به کشورهای همسایه نیز صادرات داشته باشد.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.