پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
اولین دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور برگزار شد

به منظور تقویت شبکه‌سازی

اولین دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور برگزار شد

- 1403/05/09

به منظور تقویت شبکه‌سازی و آشنایی بیشتر شرکت‌های عضو مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور، اولین دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان این مرکز به میزبانی شرکت شتاب، کارگزار پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناروی خراسان، به منظور تقویت شبکه‌سازی و آشنایی بیشتر شرکت‌های عضو مرکز رشد نیشابور، اولین دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان این مرکز به میزبانی شرکت شتاب ،کارگزار پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

در این دورهمی که با حضور مدیران شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد نیشابور برگزار شد، در ابتدا با راهبری علیرضا شیرازی، کارشناس نظارت و ارزیابی مرکز رشد فناوری نیشابور، هریک از حاضرین در جلسه به بیان و معرفی فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه خود پرداختند و با اشاره به تجربیات مختلفی که در  حوزه کاری خود و در تعامل با پارک علم و فناوری و مرکز رشد داشتند، مهمترین چالش‌های پیش روی خود را عنوان نموده تا  بتوانند از نظرات و راهکارهای سایرین در برخورد با این چالش‌ها استفاده نمایند.

مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، در ادامه ضمن بیان فلسفه برگزاری دورهمی شرکت‌ها با رویکرد تقویت شبکه‌سازی و همرسانی شرکت‌های عضو در حل مسایل بعضا مشترک در حوزه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، برگزاری این گونه جلسات را از مهمترین وظایف مرکز رشد فناوری نیشابور برشمرد و با توجه به محدودیت های موجود، از شرکت‌ها خواست تا در برگزاری جلسات دورهمی با تولی گری شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان بر افزایش تعداد این جلسات در طول سال کمک نمایند تا شاهد بهبود روابط و تعاملات فی مابین شرکت‌های عضو باشیم.

رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، با اشاره به آخرین آیین نامه و مقررات داخلی پارک، موضوعات مختلفی در خصوص روش‌های تامین مالی با استفاده از ظرفیت بانکی کشور به ویژه بانک اقتصاد نوین و نیز تامین نیروی انسانی مورد نیاز بر اساس تعاملات شکل گرفته با کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه‌ای را نیز مطرح نمود.

شایان ذکر است اولین دورهمی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد فناوری نیشابور به میزبانی شرکت شتاب، کارگزار پارک علم و فناوری خراسان در برگزاری رویدادها، مستقر در مرکز رشد فناوری نیشابور و در سالن جلسات دبیرستان حکیم عمر خیام نیشابوری برگزار شد.

دانلود پیوست خبر علیرضا شیرازی علیرضا شیرازی مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.