پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نمایندگان شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند

با همکاری کارگزاری باتاب صنعت نوین رقم خورد؛

نمایندگان شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند

- 1403/05/06

با همکاری کارگزاری باتاب صنعت نوین نمایندگان شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با هدف توسعه فناوری و نوآوری در صنایع فولادی و معدنی، رئیس نگهداری و تعمیرات و رئیس بازرسی ساخت شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

شرکت کاوه جنوب کیش از شرکت‌های فولادی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندرعباس می‌باشد و این بازدید در راستای احصا نیازهای مجموعه کاوه جنوب کیش و همچنین اقدامات بازارسازی و بازاریابی اداره توسعه بازار پارک خراسان برگزار شد.

نمایندگان شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این رخداد، ضمن بازدید میدانی از شرکت‌های ماهان توسعه تجهیز پارسیان، پایش صنعت سناباد و سیما طراحان مبتکر توس با محصولات و خدمات شرکت‌های منتخب و دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان آشنا شدند و مقرر شد بازدید های بیشتری جهت آشنایی با توانمندی شرکت‌ها برنامه‌ریزی گردد.

شایان ذکر است کارگزاری باتاب صنعت نوین در زمینه توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه صنایع معدنی و فلزی، شناسایی و ارائه نیازهای صنایع معدنی و فلزی، تحقیقات بازار و مشاوره توسعه محصول در حوزه صنایع معدنی و فلزی، همکاری در اجرای تجاری سازی محصولات در حوزه صنایع معدنی و فولادی  و مشاوره و پیگیری اخذ عضویت وندور لیست فعالیت دارد.

دانلود پیوست خبر ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.