پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
شرکت فناور اکسیرکاوان برگزیده واحد نمونه در حال رشد 1403 روز ملی صنعت و معدن در حوزه هوش مصنوعی شد

شرکت فناور اکسیرکاوان برگزیده واحد نمونه در حال رشد 1403 روز ملی صنعت و معدن در حوزه هوش مصنوعی شد

- 1403/05/06

شرکت فناور اکسیرکاوان، عضو پردیس صنایع معدنی پارک علم و فناوری خراسان برگزیده واحد نمونه در حال رشد 1403 روز ملی صنعت و معدن در حوزه هوش مصنوعی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان،  هم‌زمان با آیین افتتاحیه نخستین جشنواره اقتصاد مقاومتی، صنعت و مقاومت شرکت فناور اکسیرکاوان، عضو پردیس صنایع معدنی پارک علم و فناوری خراسان موفق به اخذ عنوان واحد نمونه در حال رشد 1403 روز ملی صنعت و معدن در حوزه هوش مصنوعی شد.

در این رویداد که با هدف تقدیر از برترین‌های صنعت و معدن در حوزه اقتصاد و رشد هوشمند صنایع  کشور در سال 1403 برگزار شد، بالغ بر صدها شرکت موفق صنعتی و معدنی در نمایشگاه  بین المللی مشهد گردهم آمدند  و شرکت فناور اکسیرکاوان تحلیلگر هوش مصنوعی  از میان صدها واحد پرتلاش و بزرگ صنعتی در سرزمین خورشید، یکی از منتخبین نهایی، به عنوان واحد نمونه در حال رشد سال 1403 ، با ایده فناورانه  ابرسامانه هوش مصنوعی یونیتا انتخاب شده و توسط مسئولین استانی و کشوری  مورد تقدیر قرار گرفت.

شایان ذکر است شرکت اکسیرکاوان تحلیلگر هوش مصنوعی (سهامی خاص) یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری خراسان است که می‌خواهد کاربردهای فناوری هوش مصنوعی و بیگ دیتا و مفاهیم انقلاب صنعتی نسل پنج و چهار را در حوزه صنعت و معدن با هوشمندسازی خطوط تولید عملیاتی کند.

دانلود پیوست خبر وحید اله دادی وحید اله دادی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.