پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
کارگاه تحول دیجیتال و هوش مصنوعی در صنایع معدنی برگزار شد

به همت پردیس صنایع معدنی پارک علم و فناوری خراسان رقم خورد؛

کارگاه تحول دیجیتال و هوش مصنوعی در صنایع معدنی برگزار شد

- 1403/05/06

کارگاه تحول دیجیتال و هوش مصنوعی در صنایع معدنی توسط شرکت شهراد کیش در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به همت پردیس فناوری صنایع معدنی سنگان و با هدف  ارتقاء دانش و مهارت در حوزه صنایع معدنی و کسب‌وکارهای نوآور کارگاه تحول دیجیتال و هوش مصنوعی در صنایع معدنی توسط شرکت شهراد کیش از  مجموعه شرکت‌های پذیرفته شده در پردیس فناوری صنایع معدنی پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

در این کارگاه  هوشمند سازی که در تاریخ 30 و 31 تیر ماه برای روسا و مدیران شرکت برگزار شد شیخ زاده مدیر عامل شرکت شهراد کیش  علاوه بر ضرورت این فناوری به کاربرد های مختلف آن در معدن و صنایع معدنی  پرداخت و یک نمونه از فعالیت های هوشمند سازی خود در زمینه HSE را در  کارگاه رو نمایی کرد.

شایان ذکر است آشنایی با تحول دیجیتال، تاریخچه و ضرورتِ آن، استراتژی‌های پیاده‌سازی و تاثیراتِ محیطیِ آن، برنامه‌ریزی بر اساس سناریو، چالش‌های برنامه‌ریزی پابرجا در هوشمندسازی معدن و صنایع معدنی و آشنایی با راهکارها و زیرساخت‌های فناوری برای تحول دیجیتال در صنایع موضوع این دوره‌ آموزشی فشرده‌ بود.

دانلود پیوست خبر وحید اله دادی وحید اله دادی یوسف یوسفی یوسف یوسفی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.