پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
دستگاه پانچ کاغذ دو سوراخ طراحی و ساخته شد

توسط یک شرکت در پارک علم و فناوری خراسان رقم خورد؛

دستگاه پانچ کاغذ دو سوراخ طراحی و ساخته شد

- 1403/05/05

شرکت ابر صنعت اکسون شرق موفق به طراحی و ساخت دستگاه پانچ کاغذ دو سوراخ که توانایی سوراخ کردن 200 برگ کاغذ و بیشتر به صورت همزمان را دارد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد واحدهای فناوری گناباد، از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه نسبت به دستگاه‌های وارداتی دیگر، امکان پشتیبانی و ساخت قطعات جانبی تولید داخل است.

یعقوبی، مدیر عامل شرکت ابر صنعت اکسون شرق در این باره گفت: در این دستگاه که علاوه بر دریافت نیاز کاربر سفارش دهنده،  امکان ساخت بر اساس نوع سفارش وجود داشته و عدم نیاز به قطعات وارداتی بسیار مورد استقبال است.

وی افزود: از مزیت‌های مختلف این دستگاه  می‌توان به استفاده از امکانات داخل کشور، عمر کارکرد مفید بالاتر و کاهش هزینه‌ها برای مصرف کننده و افزایش خدمات و همچنین ساخت سنبه با آلیاژ خاص و کارایی بسیار عالی، سوراخ کردن 200 برگ کاغذ  و بیشتر به صورت همزمان، امکان کار با برق شهر و ولتاژ 12 DC،  دارای میز و کشوی مخصوص جهت نگهداری تجهیزات سرویس و تخلیه اضافه پانچ‌ها و قیمت بسیار مناسب نسبت به نمونه‌های مشابه از موارد مهم برای رقابتی بودن محصول نام برد.

حسین یعقوبی ادامه داد: در ساخت این دستگاه از واحدهای فناور مرکز رشد جهت مشاوره در برخی موارد استفاده کردیم و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد نیز فضای کارگاهی برای ساخت این دستگاه در اختیار ما قرار داده‌اند.

عامل شرکت ابر صنعت اکسون شرق تصریح کرد: این طرح با بررسی مشکلات در بایگانی نامه‌های ادارات دولتی  از جمله بیمارستان‌ها به ذهنمان رسید و بیمارستان علامه بهلول گناباد نیز درخواست نیاز خود را به ما ارائه کرد که به سفارش آنها این دستگاه تولید و  هم اکنون  در واحد بایگانی بیمارستان در حال کار می‌باشد.

وی گفت : ما می‌توانیم سفارشات مختلف با مدل‌های دیگر برای اداراتی از جمله اداره ثبت اسناد، دادگاه‌ها و ادارات مالیات و....  تولید نماییم.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.