پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
کسب مجوز دانش‌بنیان توسط شرکت ویدا راد هوشمند

کسب مجوز دانش‌بنیان توسط شرکت ویدا راد هوشمند

- 1403/05/06

شرکت ویدا راد هوشمند (استارتاپ بتاتیک)، از اعضای پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان، موفق به کسب مجوز دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، شرکت ویدا راد هوشمند (استارتاپ بتاتیک) موفق به کسب مجوز دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

مینا رجائی، مدیرعامل شرکت ویدا راد هوشمند در این باره گفت: ما با ایده طراحی و پیاده‌سازی پلتفرم استعدادیابی شغلی بتاتیک که با هدف توانمندسازی کارجوها برای ورود به بازار کار، فعالیت می‌نماید موفق  به کسب مجوز دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شدیم.

رجائی با اشاره به این موفقیت گفت: از این پس با قدرت بیشتری به رسالت خود در بتاتیک ادامه خواهیم داد و آماده همکاری با شرکت‌هایی هستیم که به دنبال جذب سرمایه‌های انسانی با استعداد هستند.

شایان ذکر است این شرکت دانش‌بنیان از سال 1401 در پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک خراسان پذیرش و مسیر رشد کسب و کاری خود را طی می‌نماید.

دانلود پیوست خبر سعیده محمدیان سعیده محمدیان علی جاهدی علی جاهدی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.