پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تولیدات شرکت دنیای هوشمند آوا در پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک2024؛

تیزر المپیاد جهانی فیزیک2024

تولیدات شرکت دنیای هوشمند آوا در پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک2024؛

- 1403/05/02

دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک 2024 است، که در این المپیاد یک شرکت فناور مرکز رشد فناوری گناباد نیز نقش مهمی ایفا نموده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد،پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک از 31 تیرماه تا 8 مردادماه سال 1403 (2024) به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان و با هدف برگزاری یک رقابت پرشور بین المللی و همچنین تقویت وحدت، صلح و تفاهم بین ملت‌ها روز گذشته آغاز شد.

در این دوره از المپیاد جهانی، شرکت دانش بنیان دنیای هوشمند آوا واقع در مرکز رشد فناوری گناباد بعنوان تامین کننده تعداد 300 عدد دستگاه کیت آزمایشگاهی  GA0C_09  جهت آزمون المپیاد جهانی فیزیک سال 1403 انتخاب و پس از تولید و تحویل دستگاه ها،مرحله آزمون و کار با دستگاه ها توسط شرکت کنندگانی از46 کشور مختلف دنیا، صبح امروز برگزار شد.

با دانش فنی و تخصصی، کار تیمی و نوآوری، محصولی منحصر به فرد تولید و برای آزمون های المپیاد جهانی  مورد استفاده قرار گرفت.

🔹این دستاورد علمی را به هم میهانان عزیز کشورمان تبریک میگوییم.


دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی المپیاد علمی فیزیک2024-مدیرعامل شرکت دنیای هوشمند آوا و طراح سوالات المپیاد فیزیک المپیاد علمی فیزیک2024 المپیاد علمی فیزیک2024 المپیاد علمی فیزیک2024
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.