پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
سومین جلسه کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور برگزار شد

سومین جلسه کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور برگزار شد

- 1403/05/02

موافقت با ورود دو شرکت از دوره رشد مقدماتی به دوره رشد در کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور، صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل  پارک علم و فناوری خراسان، در سومین کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد واحدهای  فناوری نیشابور با پذیرش دو شرکت در دوره رشد  این مرکز رشد موافقت بعمل آمد.

 مازیار ناظران، رئیس مرکز  رشد واحدهای فناوری نیشابور، در ابتدای این جلسه به ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای عمل به برنامه اجرایی به اعضای محترم کمیته تخصصی مرکز رشد پرداخت.

وی همچنین با توجه به ضرورت انجام بازدیدهای دوره های از محل فعالیت شرکتهای فناور از اعضای محترم کمیته تخصصی فناوری خواست تا در اولین فرصت این بازدیدها با حضور این اعضا صورت گیرد تا ضمن بررسی میدانی از نزدیک با فعالیتهای فناورانه این شرکت ها آشنا شده و در صدد رفع مسایل و چالشهای پیش روی ایشان اقدامات حمایتی لازم صورت گیرد.

 در ادامه  این جلسه و پس از ارایه شرکتهای متقاضی و گفتگو و تبادل نشظ اعضای محترم کمیته تخصصی فناوری، با  ورود دو شرکت به دوره رشد  با حوزه فعالیت طراحی و ساخت ماشین آلات کشاورزی و فناوری اطلاعات و ارتباطات موافقت شد.


دانلود پیوست خبر علیرضا شیرازی علیرضا شیرازی مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.