پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
معاون بهره‌برداری شرکت فولاد سنگان از شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری خراسان بازدید کرد

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد سنگان از شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری خراسان بازدید کرد

- 1403/04/30

در راستای توسعه فناوری صنایع معدنی با محوریت پردیس صنایع معدنی فولاد سنگان، معاون بهره‌برداری شرکت فولاد سنگان از توانمندی‌های تعدادی از شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، نشست توسعه فناوری صنایع معدنی  با محوریت پردیس صنایع معدنی فولاد سنگان با حضور سیدایمان شریعتی، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان و شمسی نیا، معاون بهره‌برداری شرکت فولاد سنگان برگزار شد.

معاون پشتیبانی فناوری پارک خراسان با اشاره بر چالش‌ها و آسیب‌های موجود در زمینه فناوری و نوآوری در صنایع معدنی گفت: یکی از راه‌حل‌های کلیدی رفع چالش‌ها و جهش اقتصادی در حوزه صنایع معدنی حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان است و هدف اصلی ما در تاسیس پردیس صنایع معدنی نیز همین بوده است.

در این نشست یوسف یوسفی، مدیر پردیس صنایع معدنی ضمن ارائه گزارش عملکرد پردیس به بیان روش‌های توسعه همکاری متقابل و حضور پررنگ تر شرکت‌های پارک در منطقه سنگان پرداخت.

در ادامه بازدید میدانی از تعدادی شرکت‌های فناور و آزمایشگاه مرجع پارک به عمل آمد و در خصوص توسعه بازار و همکاری این شرکت‌ها در صنایع منطقه پیشنهاداتی ارایه شد.

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی وحید اله دادی وحید اله دادی یوسف یوسفی یوسف یوسفی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.