پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نشست رئیس پارک علم و فناوری خراسان و مدیرعامل توزیع برق مشهد در پارک علم و فناوری خراسان

باهدف بررسی موانع و مشکلات برق رقم خورد،

نشست رئیس پارک علم و فناوری خراسان و مدیرعامل توزیع برق مشهد در پارک علم و فناوری خراسان

- 1403/04/30

نشست بررسی موانع و مشکلات برق شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و جلو گیری از قطع برق در پارک علم و فناوری خراسان با حضور مدیرعامل توزیع برق مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در این جلسه ضمن معرفی پارک خراسان گفت: رسالت پارک خراسان نگهداشتن نخبگان است و نقش ما حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در زمینه‌های مختلف است که یکی از آن‌ها تامین فضای استقرار با زیرساخت مناسب می‌باشد. جهش تولید مبتنی بر فناوری در پارک‌های علم و فناوری قابل اجرا است.

اسماعیلی افزود:درحال حاضر قریب بر 300 شرکت فناور و دانش‌بنیان با 950 هزار پرسنل در این مجموعه حضور دارند در صورتی که شرکت برق مجموعه پارک خراسان را از نظر تخصیص و ارئه خدمات برق به عنوان یک شرکت شناخته است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان تاکید کرد: تقاضای ما این است که شرکت ماهیت پارک خراسان را از نظر ارئه خدمات هم‌تراز با شهرک صنعتی بداند و داخل پارک ورود پیدا کند.

عبدالوحید مهدوی نیا، مدیرعامل توزیع برق مشهد نیز گفت: مسیر توسعه کشور در پارک‌های علم و فناوری است و ما پارک‌هارا با این دیدگاه بررسی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: پیشنهاد ما تفکیک شبکه توزیع برق شرکت‌ها با در نظر گرفتن زیرساخت‌های ایمن است و آمادگی هرگونه همکاری در جهت رفع مشکلات هستیم.

در ادامه  ابوذر امینی، رئیس اداره زیرساخت پارک خراسان به بیان اقدامات انجام شده جهت رفع بحران قطعی برق و پروژه‌های فناورانه پیش رو در حوزه انرژی تجدیدپذیر پرداخت.

شایان ذکر است این نشست به همت احسان خانه‌آباد، رییس بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان برگزار گردید.

 


دانلود پیوست خبر ابوذر امینی ابوذر امینی علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.