پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
سید یحیی سلیمانی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور بازدید کرد

سید یحیی سلیمانی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور بازدید کرد

- 1403/04/30

در راستای توسعه فناوری در شهرستان نیشابور و حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان سید یحیی سلیمانی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از مرکز رشد واحدهای فناوری این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی به ارایه گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته توسط این مرکز در جهت توسعه فناوری پرداخت و با اشاره به توفیقات ویژه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان عضو، استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان نیشابور در توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز توسعه مرکز رشد رشد نیشابور را،خواستار شد.

رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، جذب حمایت‌های ویژه اعتباری از منابع مختلف در شهرستان و نیز در سطوح استانی و ملی به منظور تکمیل و توسعه زیرساخت‌های مرکز رشد در راستای حمایت بیشتر از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را یکی از اولویت‌هایی برشمرد که با همراهی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بتوان در سال جاری تحقق یابد.

در ادامه این دیدار، سید یحیی سلیمانی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه شرکت‌های فناور و دانش بنیان تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در نیشابور باید پویاتر و اثر گذارتر شوند و گام های اساسی در جهت توسعه همه جانبه مرکز رشد فناوری نیشابور برداشته شود.

نماینده نیشابور ادامه داد:مرکز رشد فناوری نیشابور باید با مسائل توسعه شهرستان درگیر باشد و با اشاره به قدمت پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در دنیا و کشور ما، اثر گذاری این شرکت‌ها در حوزه های تولیدی باید بیش از پیش باشد.

خاطر نشان می‌نماید در ادامه نماینده نیشابور با همراهی رئیس مرکز رشد نیشابور، از چند شرکت فناور و دانش‌بنیان بازدید کردند و از نزدیک با روند فعالیت‌های فناورانه و نواورانه آشنا شدند.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.