پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید مدیران شرکت نفت ستاره خلیج فارس"PG.S.O.C" از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

بازدید مدیران شرکت نفت ستاره خلیج فارس"PG.S.O.C" از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

- 1403/04/20

مدیران شرکت نفت ستاره خلیج فارس"PG.S.O.C" طی دوروز از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با هدف بومی‌سازی تجهیزات شرکت نفت ستاره خلیج فارس"PG.S.O.C" مدیران این مجموعه از دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

سید ایمان شریعتی، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان با اشاره بر نقش حمایتی پارک در توسعه بازار شرکت‌ها گفت: پارک خراسان از ابتدای پذیرش شرکت‌ها سعی در ارزیابی عملکر و همچنین بررسی توانایی شرکت‌ها را دارد. با توجه به پرونده عملکر و ارزیابی ظرفیت‌های هر شرکت اقدام به حمایت در بحث تجاری‌سازی محصولات انجام می‌شود.

دارابی، مدیر بهره‌برداری پالایشگاه نیز در این نشست گفت: قطعا حضور ما در این مجموعه به معنای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است‌.ما میخواهیم از شرکت‌های داخلی حمایت کنیم.

وی افزود: شرکت نفت ستاره خلیج فارس"PG.S.O.C" حدود 40 درصد از بنزین کشور را تامین می‌کند و با توجه به مسئولیت ما رده حیاتی پایشگاه باید سیاست‌های بالا بردن ظریب اطمینان را در نظر گرفت.

دارابی تاکید کرد: متاسفانه یکی از آسیب‌های بزرگ شناسایی شده 90 درصد تولیدکنندگان داخلی عدم توجه به واحد بازرگانی و فروش است.

ساناز حسینیان نژاد، سرپرست اداره توسعه بازار و پروژه‌های پارک علم و فناوری خراسان با اشاره بر سوابق همکاری پارک با پالایشگاه‌های مطرح کشور گفت: ما در پارک خراسان سعی کردیم برای بازارسازی شرکت‌ها از نهایت ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم‌.

وی افزود: قوانین موجود در چندسال اخیر جهت پوشش ریسک کارفرمایان برنامه‌ریزی شده است و پارک خراسان تضمین‌هایی جهت کاهش ریسک ارائه دهد. در حال حاضر قراردادها و تفاهم‌نامه‌های خوبی با مناطق نفت خیز جنوب‌، مجتمع خانگیران و غیره داریم که رزومه خوبی را برای پارک به ارمغان آورده است.

در ادامه محمدجواد زارعی، مدیر پردیس انرژی پارک علم و فناوری خراسان ضمن ارائه خدمات این پردیس به معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مرکز و همچنین دستاورهای اخیر در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پرداخت

شایان ذکر است این بازدید با حضور مدیر بهره‌برداری پالایشگاه، مدیر برق و ابزار دقیق، مدیر فناوری اطلاعات، مدیر واحد مهندسی و مدیر بازرگانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس"PG.S.O.C" طی دو روز به همراه بازدید از 49 شرکت فناور و دانش‌بنیان در قالب بازدید از نمایشگاه جانبی و خط تولید شرکت‌ها برگزار شد.

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.