پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
دیدار و گفتگوی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور با رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان

به منظور تسهیل در فرآیندهای بیمه‌ای شرکت‌های فناور صورت گرفت:

دیدار و گفتگوی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور با رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان

- 1403/04/24

در راستای تسهیل و تسریع در فرآیندهای بیمه‌ای و چالش‌های پیش روی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه بیمه و تامین اجتماعی، مدیران شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد واحدهای فناروی نیشابور با رئیس و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی نیشابور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در راستای تسهیل و تسریع در فرآیندهای بیمه‌ای و چالش‌های پیش روی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه بیمه و تامین اجتماعی، مدیران شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مرکز رشد واحدهای فناروی نیشابور با رئیس و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی نیشابور دیدار و گفتگو کردند.

مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور، در ابتدای این دیدار با تاکید بر تلاش و همکاری همه جانبه در توسعه اقتصاد دانش بنیان و افزایش مشارکت مردمی در این مسیر مهم و با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر  اینکه گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تجربه مدیریت صحیح مشارکت مردمی در اقتصاد می‌باشد، تسهیل و تسریع در فرآیندهای مرتبط با حوزه بیمه و تامین اجتماعی، که یکی از چالش های پیش روی این شرکت‌هاست، را خواستار شد و در ادامه به معرفی بیشتر مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکت‌های حاضر در جلسه پرداخت .

در ادامه این دیدار، احمد آبادی، رئیس سازمان تامین اجتماعی نیشابور، ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در جامعه با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان نیشابور در توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری، با اشاره به جایگاه سازمان تامین اجتماعی در فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌ها، اعلام آمادگی نمود تا از تمامی ظرفیت‌های موجود در این سازمان در راستای رفع چالش‌ها و مسائل پیش روی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استفاده گردد و برگزاری جلسات مدون آموزشی و مشاوره‌ای در این حوزه را از برنامه‌های پیش رو در افزایش تعاملات فی مابین برشمرد.

شایان ذکر است در این جلسه مدیران شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان ضمن معرفی حوزه فعالیت دانشی خود به بیان نظرات کارشناسی و چالش‌هایی که در حال حاضر با آن‌ها روبرو هستند پرداختند.



دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.