پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان از مرکز رشد واحدهای فناوری گناباد بازدید کرد

با هدف تحقق شعار سال و توسعه فعالیت‌های دانش محور

نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان از مرکز رشد واحدهای فناوری گناباد بازدید کرد

- 1403/04/23

محمدپور، نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی از مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان گناباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، محمدپور نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی از مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان گناباد و برخی واحدهای فناور و دانش‌بنیان این مجموعه بازدید کرد.

 در این بازدید حسین تقوی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری گناباد ضمن معرفی مرکز رشد واحدهای فناوری گناباد به بیان اهداف و ماموریت‌ها و تشریح اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای این مرکز پرداخت و گفت: اساس مأموریت مراکز رشد وارد نمودن افراد خلاق و نخبه به چرخه اقتصاد خلاق کشور است.

در ادامه نشستی با حضور مدیران واحدهای دانش‌بنیان و دانش محور به منظور بررسی و رفع مسائل و چالش‌های پیش روی  آن‌ها برگزار شد.

 محمدپور ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده، به ارزشمند بودن کسب درآمد از دانش و مهارت پرداخت و افزود: فعالیت و حمایت‌های موجود در مرکز رشد باید به دانشجویان، دانش‌آموزان علی الخصوص هنرستان‌ها معرفی شود.

وی در پایان با اشاره به پیشرفت‌های ارزشمند مرکز رشد واحدهای فناوری گناباد، از مدیران واحدها تقدیر نموده و بیان داشت: تمام تلاش در جهت رفع چالش‌ها و توسعه هر چه بیشتر اقتصاد دانش محور در سطح شهرستان را خواهیم داشت.

دانلود پیوست خبر حسین تقوی حسین تقوی بازدید دکتر محمدپور نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بازدید دکتر محمدپور نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بازدید دکتر محمدپور نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بازدید دکتر محمدپور نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.