پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
مرکز نوآفرینی و کارآفرینی دانشگاه تربت حیدریه افتتاح شد

با مشارکت پارک علم و فناوری خراسان

مرکز نوآفرینی و کارآفرینی دانشگاه تربت حیدریه افتتاح شد

- 1403/04/23

با مشارکت پارک علم و فناوری خراسان مرکز نوآفرینی و کارآفرینی دانشگاه تربت حیدریه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، آیین افتتاح مرکز نوآفرینی و کارآفرینی دانشگاه تربت حیدریه با حضور زنگنه، نماینده مردم تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، کی‌پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین معلمی امام جمعه محترم تربت حیدریه و مسعود جمشیدیان، معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان با اشاره بر رسالت پارک خراسان مبنی بر عدالت در توسعه فناوری استان گفت: در این مرکز مخاطبان ما، طیف وسیعی از دانشجویان، اساتید دانشگاه و مخاطبان حقیقی و حقوقی بیرونی دانشگاه است.

جمشیدیان افزود: هدف پارک خراسان از مشارکت در این طرح، توسعه اکوسیستم فناوری استان و همچنین ایجاد فضای ایمن جهت آموزش دانشجویان برای ورود به بازار کسب و کار و حمایت از ظرفیت‌های موجود در شهرستان تربت حیدریه است.

شایان ذکر است مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه تربت حیدریه با مشارکت پارک علم و فناوری خراسان در فضایی به مساحت 400 مترمربع آماده بهره‌برداری شده است. هدف از راه اندازی این مرکز نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی نوآورانه و دانش‌محور در میان دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه از طریق ایجاد ساختاری برای کاهش فاصله ایده، دانش و تجاری سازی یافته‌های دانشگاهی است.
در این مرکز ضمن ارائه مهارت‌های کسب و کار به دانشجویان و اختصاص فضایی جهت حضور تیم‌های فناور، با ایجاد "سرای جامعه و صنعت" و حضور نمایندگان شرکت‍‌های بزرگ منطقه ضمن کمک به احصای نیازهای پژوهشی و نوآورانه صنعت، این امکان برای کارفرمایان و صاحبان صنایع ایجاد می‌شود تا به ارائه نیازهای شغلی و آموزشی خود پرداخته و در برگزاری دوره‌های تخصصی با دانشگاه همکاری نمایند.

دانلود پیوست خبر مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان سعید شجاعی کاریزکی سعید شجاعی کاریزکی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.