پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
شرکت نسیم ارتباط آینده در کارگروه ارتباط با صنعت دانشگاه فردوسی عضو شد

شرکت نسیم ارتباط آینده در کارگروه ارتباط با صنعت دانشگاه فردوسی عضو شد

- 1403/04/23

شرکت نسیم ارتباط آینده، عضو پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان در کارگروه ارتباط با صنعت دانشگاه فردوسی عضو شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، حسینعلی اخلاقی، رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد در این‌باره گفت: در راستای تعامل دانشگاه و صنعت و جامعه و همچنین با توجه به تجارب و شایستگی‌های این شرکت به مدت یکسال سید مجتبی نجفی، مدیرعامل شرکت نسیم ارتباط آینده به عنوان نماینده صنعت در شورای ارتباط با صنعت و جامعه دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد منصوب گردید.

سید مجتبی نجفی، مدیرعامل شرکت نسیم ارتباط آینده نیز با اشاره بر شرح وظایف خود در این کارگروه تاکید کرد: از اهداف من به عنوان نماینده شورای ارتباط با صنعت و جامعه دانشکده مهندسی تقویت تعامل مستمر و موثر اساتید و دانشجویان با شرکت‌ها و سازمان‌های صنعتی و همچنین شناسایی و رفع موانع تعاملی اساتید با صنعت در قالب طرح‌های پژوهشی برون دانشگاهی، فرصت مطالعاتی صنعتی و پایان‌نامه‌های کاربردی و شاناسایی و رفع موانع حضور دانشجویان در صنعت است.

شایان ذکر است شرکت نسیم ارتباط آینده از شرکت‌های عضو پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان بوده و یک شرکت های‌تک در حوزه فناوری‌های نرم افزاری – مخابراتی است که از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با ارائه محصولات دانش‌بنیان و راهکارهای پیشرفته به شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب و کارهای خصوصی و دولتی خدمات ارائه می‌دهد.

دانلود پیوست خبر علی جاهدی علی جاهدی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.