پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کرد

در راستای استفاده از ظرفیت‌های شهرستان نیشابور در توسعه فناوری

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کرد

- 1403/04/23

در راستای استفاده از ظرفیت‌های شهرستان نیشابور در توسعه فناوری، حاجتمند، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیشابور با رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، در راستای استفاده از ظرفیت‌های شهرستان نیشابور در توسعه فناوری، حاجتمند، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیشابور ضمن بازدید از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مستقر، با رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار، مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور، با تبیین جایگاه پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد فناوری نیشابور در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان با مشارکت مردم، به معرفی این مرکز رشد و شرکت‌های عضو پرداخت و بهره مندی از ظرفیت‌های شهرستان نیشابور را در راستای کمک به توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری نیشابور، با توجه به وجود این ظرفیت‌ها در کمیته امداد امام خمینی(ره)، خواستار شد.

حاتمند، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیشابور در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط مرکز رشد نیشابور و همچنین همکاری‌های قبلی در برگزاری رویدادهای کارآفرینی با محوریت افراد تحت پوشش کمیته، به طرح‌های موجود در کمیته امداد جهت ایجاد اشتغال مددجویان تحصیلکرده در شرکت‌های فناور و بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه و مشوق‌های بیمه‌ای برای کارفرمایان اشاره و اعلام آمادگی کرد تا در این زمینه شاهد توسعه تعاملات و افزایش همکاری های متقابل باشیم.


دانلود پیوست خبر علیرضا شیرازی علیرضا شیرازی مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.