پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پذیرش شرکت ناب آباد گران برنا بعنوان شرکت رشد یافته در مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور

پذیرش شرکت ناب آباد گران برنا بعنوان شرکت رشد یافته در مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور

- 1403/04/23

شرکت تعاونی ناب آباد گران برنا با نام تجاری ایناب با زمینه فعالیت طراحی و اجرای نماهای نوین ساختمانی بعنوان شرکت رشد یافته در مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور پذیرش شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، شرکت تعاونی ناب آباد گران برنا با نام تجاری ایناب با زمینه فعالیت طرای و اجرای نماهای نوین ساختمانی بعنوان شرکت رشد یافته در مرکز رشد فناوری نیشابور پذیرش شد.

مازیار ناظران، مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور، در این باره گفت، شرکت تعاونی ناب آباد گران برنا از ابتدا در این مرکز رشد و با پذیرش در دوره‌های مقدماتی و رشد شروع به فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه نموده است و اکنون با توجه به گستردگی فعالیت‌ها و تولیدات جدید و وجود بازارهای داخلی و فراملی دارای موقعیت ممتازی در حوزه اقتصادی می باشد، با مواقت کارگروه فناوری پارک علم و فناوری خراسان بعنوان شرکت رشد یافته در مرکز رشد فناوری نیشابور پذیرش شد.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور افزود: طراحی، تولید و اجرای نماهای نوین ساختمانی به ویژه نمای GFRC  بعنوان فعالیت اصلی و محوری ایناب می‌باشد که در کنار فعالیت‌های تحقیق و توسعه و مشارکت در دروه‌های آموزشی پارک در این خصوص به ایجاد تنوع محصولات نوآورانه در سبد محصولات خود در این دوره توجه ویژه نماید و برنامه R&D خود را در پایان فصل ارایه نماید.

شایان ذکر است هم‌اکنون شرکت‌های دانش‌بنیان پارس پویا کنترل بینالود، شرق صنعت خراسان، اسکای روم، همیاب 24 و شرکت ایناب در مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور بعنوان شرکت‌های رشد یافته مشغول فعالیت می‌باشند.


دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.