پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
رئیس پارک علم و فناوری خراسان با فرماندار شهرستان نیشابور دیدار کرد

با هدف برقراری عدالت در توسعه زیست بوم استان

رئیس پارک علم و فناوری خراسان با فرماندار شهرستان نیشابور دیدار کرد

- 1403/04/19

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس اداره زیر ساخت فناوری پارک علم و فناوری خراسان با هدف توسعه فناوری در شهرستان نیشابور با رستمی، نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در این جلسه که به منظور افزایش تعاملات و همکاری‌ها و توسعه فعالیت‌های مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار گردید،  مازیار ناظران، مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور، به بیان آخرین اقدامات و دستاوردهای مرکز رشد نیشابور و شرکت‌های عضو پرداخت و خواستار همکاری بیشر دستگاه های اجرایی شهرستان نیشابور در توسعه زیست بوم فناوری و نواروی نیشابور شد.

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان نیز با توجه به نقش فرمانداری در تقویت تعاملات و هماهنگی لازم بین دستگاهی در راستای توسعه فعالیت‌های مرکز رشد نیشابور، استفاده از ظرفیت‌های این شهرستان به ویژه صنایع بزرگ مانند فولاد خراسان را گامی مهم در ایجاد و توسعه شرکته‌ای فناور و دانش‌بنیان برشمرد و توجه به این مهم را خواستار شد.

رستمی نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش کلیدی مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان، بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های شهرستان در تحقق زیر ساخت‌های لازم برای حمایت از کسب و کارهای فناورانه و نواورانه را یکی از اصلی ترین مواردی دانست که می‌بایست با همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و با نظارت فرمانداری نیشابور  انجام شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، ضمن تشکر از همکاری و نقش آفرینی مرکز رشد واحدهای فناوری این شهرستان در توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری و کمک به ایجاد وشکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان، با تاکید بر ظرفیت‌های موجود در نیشابور، از برنامه‌های پیش رو در این حوزه مانند ایجاد مرکز نوآوری صنعتی و کارخانه نوآوری استقبال کرد.

 دونده، در ادامه افزود: با توجه به نزدیکی مشهد و نیشابور و وجود شاخص‌های حمل و نقل، صنعتی و کشاورزی و سایر ظرفیت‌های نیشابور، پارک علم و فناروی خراسان می‌تواند با سوق دادن فناوری‌هایی که در مشهد امکان استقرار و حمایت آن‌ها وجود ندارد، به سمت مرکز رشد فناوری نیشابور، در توسعه زیست بوم شرق کشور و همچنین تکمیل زیرساخت‌های مرتبط در این مرکز تاثر گذار باشد.

خاطر نشان می نماید در ادامه از چندین شرکت فناور و دانش‌بنیان و همچنین مراکز فنی و حرفه‌ای ، سوله‌های کارگاهی تعاون روستایی و مرکز رشد فناوری نیشابور نیز بازدید بعمل آمد و زمینه‌های همکاری و توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه‌های مختلف بررسی و پیشنهادات لازم ارائه گردید.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مازیار ناظران مازیار ناظران ابوذر امینی ابوذر امینی علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.