پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
هدف پارک علم و فناوری خراسان برقراری عدالت در توسعه فناوری استان است

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان

هدف پارک علم و فناوری خراسان برقراری عدالت در توسعه فناوری استان است

- 1403/04/20

در راستای ایجاد و شکل‌دهی زیست بوم فناوری و نوآوری شهرستان زبرخان و تبیین جایگاه مرکز رشد فناوری نیشابور در این زمینه، علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان با همراهی رستمی، نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی، صراف، مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی و جمعی از معاونین و مدیران اجرایی، با فرماندار شهرستان زبرخان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در ابتدای این دیدار ، رئیس پارک علم و فناوری خراسان با حضور در فرمانداری شهرستان زبرخان، در گفتگو با سید مومن حسینی فرماندار این شهرستان ، ضمن تببین جایگاه فناوری در استان و نقش پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد فناوری نیشابور در توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در استان و شهرستان‌های نیشابور و زبرخان خواستار استفاده از ظرفیت‌های مختلف این شهرستان به ویژه صنایع بزرگ در این مسیر شد.

در ادامه این دیدار، رستمی، نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان،استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم را حائز اهمیت برشمرد و راهبری پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد فناوری نیشابور در استفاده از این ظرفیت‌ها در اولویت کاری در این زیست بوم خواهد بود .

سید مومن حسینی ،فرماندار زبرخان نیز ضمن ابراز خوشحالی از تشکیل این جلسه در شهرستان زبرخان، برنامه‌ریزی جهت تسریع در تکمیل فضای کارگاهی متعلق به سازمان فنی و حرفه‌ای به منظور بهره‌برداری با رویکرد استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با توجه به بهره‌مندی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را از اولویت‌های پیش رو این شهرستان در کمک به توسعه اشتغال برشمرد.

در ادامه مازیار ناظران، مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری نیشابور، با ارائه گزارشی به بیان مهمترین دستاوردها و اقدامات این مرکز رشد و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان عضو پرداخت و همراهی و همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان زبرخان با توجه به صنعت پویای این شهرستان را خواستار شد .


دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی ابوذر امینی ابوذر امینی علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.