پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید میدانی دستگاه‌های اجرایی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان

با هدف مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید رقم خورد؛

بازدید میدانی دستگاه‌های اجرایی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان

- 1403/04/20

سه نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی و مدیر امور مجلس و ذینفعان صندوق نوآوری و شکوفایی کشور امروز، مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری خراسان را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، احسان عظیمی‌راد و میثم ظهوریان، نمایندگان منتخب مردم مشهد مقدس و حسین امامی‌راد نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس، مهدی خالقی، مدیر امور مجلس و ذینفعان صندوق نوآوری و شکوفایی کشور و علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان با هدف حل موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و رونق اقتصادی منطقه از واحد‌های تولیدی و صنعتی عضو پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در این بازدید تاکید کرد : اکثر شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان دارای محصولاتی هستند که اولویت بالایی در تامین نیاز کشور دارند.
علی اسماعیلی افزود: هدف از بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی مشکلات و موانع مسیر پیشرفت و همچنین کمک به توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان است.
احسان عظیمی راد نیز در این بازدید گفت: مسائل و مشکلاتی که دراین بازدید‌ها از سوی مدیران واحد‌های تولیدی بیان می‌شود، به جد پیگیری و برای حل آن‌ها با حضور دستگاه‌های اجرایی متولی استان تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.
مهدی خالقی، مدیر امور مجلس و ذینفعان صندوق شکوفایی ضمن ابراز خرسندی از درخشش فناوران استان خراسان رضوی در عرصه فناوری گفت: مطابق با قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان، صندوق نوآوری و شکوفایی بخشی از منابع خود را به صندوق‌های پژوهش و فناوری اختصاص می‌دهد.
وی افزود: این تسهیلات مطابق با عواملی چون سرمایه تأدیه‌شده صندوق پژوهش و فناوری، سابقه تاسیس، میزان عملکرد و اعتبارسنجی مالی صندوق تعیین و پرداخت می‌شود‌.
شایان ذکر است در ادامه بازدید نشست هم‌اندیشی مانع زدایی در بخش صنعت و حل مسائل حوزه اقتصاد دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

دانلود پیوست خبر علی اسماعیلی علی اسماعیلی میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.