پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید مسئولین سازمان بنادر و دریانوردی کشور و خرمشهر از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

بازدید مسئولین سازمان بنادر و دریانوردی کشور و خرمشهر از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

- 1403/04/12

رئیس اداره تجهیزات بندر خرمشهر و مسئولین تولید بار اول و تامین و مهندسی تجهیزات بندری ضمن حضور در پارک علم و فناوری خراسان از دستاوردهای این مجموعه بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، سید ایمان شریعتی، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان در این نشست ضمن اشاره بر ظرفیت‌های پارک خراسان گفت: در چند سال اخیر ادبیات دانش‌بنیان در سطح کشور رسوخ پیدا کرده است که این باعث امیدواری است ولی نکته مهم آن است که مراقب باشیم درگیر اسم دانش‌بنیان نشویم.

وی ادامه داد: در پارک علم و فناوری خراسان شرکت‌ها از ابتدای ورود مورد بررسی قرارگرفته و به صورت مداوم ارزیابی می‌شوند. در هر مرحله سطح شرکت مشخص شده و ما بر اساس شناخت و پرونده عملیاتی شرکت‌ها به معرفی ظرفیت شرکت می‌پردازیم.

ایمان آقایی رئیس اداره تجهیزات بندر خرمشهر نیز در این نشست گفت: بنادر کشور نیاز اساسی به تجهیزات و همچنین تامین قطعات دارد و با توجه به تحریم‌ها نیازمند همکاری شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان هستیم و از طرح‌های پژوهشی استقبال می‌کنیم.

رئیس اداره تجهیزات بندر خرمشهر افزود: پارک خراسان ظرفیت‌های خوبی دارد و در حال حاضر با چند شرکت عضو این مجموعه درحال همکاری هستیم. باعث افتخار است که از تجهیزات ایرانی استفاده کنیم.

ساناز حسینیان‌نژاد، سرپرست اداره توسعه بازار و پروژه‌های پارک علم و فناوری خراسان نیز ضمن ارائه رسالت پارک‌های علم و فناوری گفت: شرکت‌های پارک خراسان در دل کار‌های عملیاتی هستند و در سطح ملی تاثیر گذار بوده‌اند.

شایان ذکر است این بازدید طی دو روز با ارائه بیش از 27 شرکت در قالب حضور در نمایشگاه جانبی و بازدید از خط تولید شرکت‌ها برگزار شد.

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.