پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی و هفدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی در مشهد

اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی و هفدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی در مشهد

- 1403/04/16

بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی و هفدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی ، با بیش از 150 شرکت در حوزه صنعت و معدن پس از چهار روز به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی و هفدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی در مشهد، جمعه 15 تیرماه با حضور علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و 150 شرکت فعال در حوزه صنعت و معدن به کار خود پایان داد.

سید ایمان شریعتی، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان ضمن اشاره بر اهداف اصلی این نمایشگاه گفت: ایران از منابع عظیم معدنی برخوردار است و 7 درصد از منابع معدنی دنیا را در اختیار دارد. پارک علم و فناوری خراسان نیز در راستای احصاء نیاز کشور سعی در پرورش فناوران در حوزه صنعت و معدن را دارد.

وی افزود: از عمده اهداف ما در این نمایشگاه حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از طریق ایجاد زمینه‌ای برای عرضه و معرفی محصولات و آشناسازی جدیدترین دستاوردهای و توانمندی‌های واحدهای تولیدی و خدماتی پارک خراسان به صنایع بزرگ بود و توانستیم تعاملات خوبی را با شرکت‌های فولاد سنگان، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، مجتمع صنعتی اسفراین و غیره بر قرار کنیم.

معاون پشتیبانی فناوری تاکید کرد: تشویق و دعوت از بازرگانان و جذب سرمایه گذاران خارجی به خصوص کشورهای منطقه از دیگر اهداف ما جهت حضور در نمایشگاه‌های تخصصی است.

فاطمه باغبانی، کارشناس امور برگزاری رویداد‌های پارک علم  فناوری خراسان نیز خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری خراسان با بیش از 10 شرکت فناور و دانش‌بنیان در بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی و هفدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی شرکت کرد. در این نمایشگاه که از تاریخ 13 تیرماه برگزار شد چهار محصول از شرکت‌های طراحان ماشین حجازیان و هوشمند سازان ویرا آکو با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان و رئیس پارک علم و فناوری خراسان رونمایی شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه سعی کردیم به ارائه نقش زیست‌بوم فناوری استان در صنایع معدنی و متالورژی بپردازیم و به همین منظور 8  شرکت‌ عضو پارک فناوری دانشگاه فردوسی مشهد نیز در پاویون پارک علم و فناوری خراسان حضور داشته و محصولات خود را ارائه کردند.

این نمایشگاه در محیطی به وسعت 12هزارمترمربع و در سالن‌های فردوسی، عطار، مفاخر و فضای باز برای استقرار شرکت‌های حاضر بود تا محصولات، کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.