پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
رئیس پارک علم و فناوری خراسان با معاون امور معدنی فولاد سنگان دیدار کرد

با هدف تعامل با صنایع بزرگ

رئیس پارک علم و فناوری خراسان با معاون امور معدنی فولاد سنگان دیدار کرد

- 1403/04/15

در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی رئیس پارک علم و فناوری خراسان با معاون امور معدنی فولاد سنگان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی با هدف تعامل با صنایع بزرگ علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن حضور در پاویون فولاد سنگان با حسین عباس‌نیا، معاون امور معدنی فولاد سنگان به مذاکره نشست.

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان، با اشاره بر ظرفیت‌های موجود در حوزه صنایع معدنی گفت: یکی از دغدغه‌های اقتصادی حال حاضر کشور ایجاد اشتغال پایدار است که ما می‌توانیم به واسطه منابع معدنی موجود در کشور با ایجاد بستر مناسب جهت توسعه فناوری در این حوزه باعث این دغدغه شویم.

حسین عباس‌نیا، معاون امور معدنی فولاد سنگان نیز افزود: فعالیت‌های معدنی در استان خراسان حجم قابل توجهی است و حدود 25 تا 30 درصد خوراک صنعت فولاد کشور از تولیدات فولاد خراسان است. حضور فناوران در بومی‌سازی معادن می‌تواند کمک شایانی در جهش اقتصاد کشور به وجود آورد.

در این نشست که با حضور سید ایمان شریعتی، معاون پشتیبانی فناوری، ساناز حسینیان نژاد، سرپرست اداره توسعه بازار و یوسف یوسفی، مدیر پردیس صنابع معدنی پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد پیرامون تعاملات فی ما بین شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری خراسان و فولاد سنگان مذاکراتی صورت گرفت.

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد علی اسماعیلی علی اسماعیلی میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر یوسف یوسفی یوسف یوسفی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.