پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
رونمایی از دستگاه آسیاب سپراتور سوپرفاین شرکت طراحان ماشین‌سازی حجازیان

هم‌زمان با افتتاح بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی رقم خورد؛

رونمایی از دستگاه آسیاب سپراتور سوپرفاین شرکت طراحان ماشین‌سازی حجازیان

- 1403/04/12

با حضورحسن نوری زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، امیررضا رجبی، مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان و علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان از دستگاه آسیاب سپراتور سوپرفاین شرکت طراحان ماشین‌سازی حجازیان رو نمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، هاشم حجازیان، مدیرعامل شرکت طراحان ماشین حجازیان گفت: دستگاه آسیاب سپراتور سوپرفاین با توان‌های 55 و 132 و 200 کیلو وات را دارد و توانایی خردایش و میکرونیزه کردن مواد معدنی با دامنه ذرات 37 الی 5 میکرون و قابلیت کوپل شدن به آسیاب سپراتور فاین و افزایش تولید حداقل 50 درصدی در تولید محصول سوپر فاین را دارد.

هاشم حجازیان با اشاره بر حوزه کاربرد این محصول گفت: دستگاه آسیاب سپراتور سوپرفاین قابل استفاده برای میکرونیزه کردن و پودر کردن مواد معدنی با دانه بندی 37 الی 5 میکرون است و مورد استفاده در صنایع معدنی پلیمر و رنگ است.

شایان ذکر است شرکت طراحان ماشین حجازیان از سال 1364 با برند ماشین سازی حجازیان در زمینه طراحی ساخت و نصب و راه اندازی و همچنین تولید و فرآوری مواد معدنی فعالیت داشته که از سال 1389 با بهره گیری از مهندسین و کارشناسان مجرب در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات فرآوری مواد معدنی اقدام به طراحی و نمونه سازی صنعتی آسیاب سپراتور غلطکی(ریموند میل ) نموده است. شرکت طراحان ماشین حجازیان از شرکت های دانش بنیان می باشد که محصول دانش بنیانی خود را به مرحله تجاری سازی و تولید انبوه رسانده است. این شرکت شامل تحقیق و توسعه (R&D)، طراحی و ساخت ماشین آلات(QC) و خدمات پس از فروش می باشد.

دانلود پیوست خبر میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.