پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
رونمایی از دستگاه رطوبت سنج برخط غیر تماسی شرکت  هوشمند سازان ویرا آکو

هم‌زمان با افتتاح بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی رقم خورد؛

رونمایی از دستگاه رطوبت سنج برخط غیر تماسی شرکت هوشمند سازان ویرا آکو

- 1403/04/12

با حضورحسن نوری زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، امیررضا رجبی، مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان و علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان از دستگاه رطوبت سنج برخط غیر تماسی شرکت هوشمند سازان ویرا آکو رو نمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، حسام کافیان عطاری، مدیرعامل شرکت هوشمند سازان ویرا آکو گفت: پایش رطوبت گندله و کنسانتره و باطله همیشه مورد نیاز صنایع بوده است. به دلیل اینکه با پایش برخط و بلادرنگ رطوبت این مواد تاثیر مستقیم بر کیفیت گندله پخته و به طبع آن آهن اسفنجی خواهد گذاشت. با توجه به دانش و تخصص شرکت ویرایکو بر تکنولوژی‌های اپتیکی برآن شدیم تا این سامانه را بومی سازی کنیم.

وی افزود: از عملکرد این دستگاه می‌توان به پایش بلادرنگ رطوبت گندله و کنسانتره و باطله، قابلیت نصب در محیط‌های اداری، بازتاب‌های نوری و گردوغبار و همچنین نصب در  فاصله 30 سانتی‌متری مواد عبوری اشاره کرد.

حسام کافیان عطاری با اشاره بر مزایای دستگاه رطوبت سنج  افزود: از مزایای  این محصول استفاده از نرم‌افزار اختصاصی ، کالیبره آسان و دقت بالا است.

دانلود پیوست خبر میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.