پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
آغاز به‌کار بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی در مشهد

آغاز به‌کار بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی در مشهد

- 1403/04/12

بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی، عصر سه شنبه 12 تیرماه با حضورحسن نوری زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، امیررضا رجبی، مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان و علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی، عصر سه شنبه 12 تیرماه با حضور حسن نوری زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، امیررضا رجبی، مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان و علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

سیدایمان شریعتی، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان، ضمن اشاره بر حوزه فعالیت این نمایشگاه افزود: فعالیت این نمایشگاه در زمینه‌های صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته فولاد، فلزات، قالبسازی، آهنگری، ریخته‌گری، صنایع نسوز، صنعت، ابزار آلات صنعتی، ماشین آلات صنعتی و اتوماسیون است. پارک خراسان نیز با حضور 11 شرکت فناور و دانش‌بنیان در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای خود پرداخته است.

وی افزود: هم‌زمان با افتتاحیه این نمایشگاه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان و رئیس پارک علم و فناوری خراسان از چهار محصول دستگاه رطوبت سنج برخط غیر تماسی، سطح سنج، کدورت سنج و آسیاب سپراتور سوپرفاین رو نمایی شد.

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان گفت: در این نمایشگاه زیست‌بوم فناوری استان را شکل دادیم و پیش‌بینی کردیم تا بتوانیم نیازها را در قالب یک رویداد تقاضا محور مستقر کنیم و  تعدادی از شرکت‌های عضو پارک فناوری دانشگاه فردوسی مشهد هم در قالب زیست بوم حضور دارند.

وی ادامه داد: امیدواریم با شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی قراردادها و تفاهم‌نامه‌های این نیازها پوشش داده شود و گام‌های موثری در جهت بومی‌سازی حوزه صنعت و معدن برداریم.

این نمایشگاه در محیطی به وسعت 12هزارمترمربع و در سالن های فردوسی، عطار، مفاخر و فضای باز برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات، کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.