پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور پارک علم و فناوری خراسان در بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی

حضور پارک علم و فناوری خراسان در بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی

- 1403/04/12

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان خبر داد: پاویون پارک علم و فناوری خراسان با حضور 10 شرکت فناور و دانش‌بنیان میزبان فعالان عرصه صنعت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان، در آستانه برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی گفت: این نمایشگاه همزمان با هفدهمین نمایشگاه تخصصی معدن و متالورژی برگزار می‌شود و پاویون پارک علم و فناوری خراسان تحت عنوان پاویون زیست بوم فناوری استان به همراه 10 شرکت فناور و دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری خراسان و پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد میزبان فعالان عرصه صنعت خواهد بود.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن تاکید بر اهمیت حضور در نمایشگاه‌های تخصصی افزود: رسالت اصلی پارک حمایت از فناوران و دانش‌بنیان‌ها و کمک به توسعه و بازارسازی آن‌ها است و حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه باعث می‌شود تا آنان بتوانند از ظرفیت ارتباطات موجود بهره‌مند شوند و ضمن آشنایی با آخرین دستاوردهای این صنعت به ارائه محصولات خود بپردازند.

شایان ذکر است پارک علم و فناوری خراسان در این نمایشگاه به ارائه محصولاتی با محوریت تجهیزات آزمایشگاهی، شیرها و اتصالات صنعتی، اتوماسیون صنعتی، محصولات فراوری شده و تجهیزات مناسب با محیط زیست خواهد پرداخت.

از علاقه مندان جهت حضور در « بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت و اتوماسیون صنعتی » و بازدید از پاویون پارک علم و فناوری خراسان دعوت بعمل می آید. این نمایشگاه از 12 لغایت 15 تیرماه ساعت 16 الی 21 در سالن فردوسی برگزار می‌شود.

دانلود پیوست خبر
علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.