پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نشست هم‌اندیشی مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری گناباد با مدیر عامل شرکت صنایع چینی تقدیس گناباد برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری گناباد با مدیر عامل شرکت صنایع چینی تقدیس گناباد برگزار شد

- 1403/04/11

با هدف معرفی فعالیت‌ها و خدمات مرکز رشدفناوری گناباد، نشست مرکز رشد فناوری گناباد با مدیرعامل شرکت صنایع چینی تقدیس، بزرگترین واحد صنعتی جنوب خراسان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل  از مرکز رشد فناوری گناباد، حسین تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد به همراه سمیه جوادی کارشناس مرکز و جواد شمشیری نوقابی مدیرعامل شرکت صنایع چینی تقدیس در نشستی به منظور معرفی فعالیت‌ها و خدمات مرکز رشدفناوری گناباد حضور یافتند.

در این جلسه به بررسی محصولات و پروژه‌های خلاقانه و چالش‌های شرکت صنایع چینی تقدیس که از بزرگترین واحدهای تولیدی جنوب خراسان با ظرفیت تولید سالیانه 9000 تن چینی و تعداد 900 نفر پرسنل است، پرداخته شد.

 تقوی ضمن تاکید بر اهمیت حضور در اکوسیستم  فناوری برای واحدهای صنعتی و ورود فرایند نوآوری در بخش‌های مختلف صنعت به بیان رسالت پارک علم و فناوری خراسان و نقش حمایتی این مجموعه در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان پرداخت. 

در ادامه شمشیری مدیرعامل شرکت چینی تقدیس، ضمن استقبال از استفاده از نیروهای بومی توانمند در راستای استقلال فنی و دانشی شرکت، مواردی از اقدامات انجام شده در حوزه فناوری و نوآوری در محصولات و خط تولید را ارائه  نمود. 

وی در ادامه موافقت خود را در همکاری با مرکز رشد فناوری گناباد و  استفاده از توانمندی واحدهای فناور و دانش بنیان اعلام کرد.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.