پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نشست رئیس پارک علم و فناوری خراسان و رئیس دانشگاه کوفه عراق

نشست رئیس پارک علم و فناوری خراسان و رئیس دانشگاه کوفه عراق

- 1403/04/07

با هدف معرفی ظرفیت‌های پارک علم و فناوری خراسان جلسه مجازی با حضور رئیس و معاونین دانشگاه کوفه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری با کشور عراق گفت: پارک خراسان آمادگی هرگونه همکاری در زمینه توسعه دیپلماسی فناوری با کشور دوست و همسایه عراق را دارد. 

وی افزود: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان تاکنون توانسته اند در خشش خوبی در عرصه صادرت داشته باشند و هدف ما پرورش سطح دانش در جهان اسلام است، در همین راستا قصد داریم با ایجاد تعاملات به تبادل اطلاعات بپردازیم.

رئیس دانشگاه کوفه ضمن ابراز شگفتی از ظرفیت‌های موجود در پارک علم و فناوری  خراسان گفت: با توجه به تجربه خوب پارک علم و فناوری خراسان امیدواریم بتوانیم با کمک شما نسبت به احداث یک مرکز نوآوری در دانشگاه خود اقدام نماییم.

حامد شجاع، نماینده پارک علم و فناوری خراسان در حوزه بین‌الملل نیز در این نشست گفت: باعث خوشحالی است که تجربه 20 ساله خود در حوزه پارک‌داری و پرورش شرکت‌های دانش‌بنیان را اختیار کشورهای همسایه قرار بدهیم.
شایان ذکر است دانشگاه کوفه با بیش از 30 سال قدمت و دارا بودن 25 دانشکده ،یکی از بزرگترین دانشگاه‌های دولتی کشور عراق می‌باشد که به دنبال احداث یک مرکز نوآوری است.


دانلود پیوست خبر حامد شجاع سنگچولی حامد شجاع سنگچولی علی اسماعیلی علی اسماعیلی
هم اندیشی فناوری و رسانه نشست خبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با خبرنگاران استان با محور تعامل با رسانه در جهت توسعه فناوری

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.